Lange levertijden en informatie.
Ik wil proberen om liefst samen met een aantal 260 liefhebbers (Rover V8 rijders ook welkom alleen de onderdelen zijn deels afwijkend) uit te zoeken of het haalbaar is een voorraadje van onderdelen op te bouwen.
Denk aan schijven, ophanging en rubbers, specifiek plaatwerk (bumpers), slangen. Eigenlijk alles wat je niet zo maar na kan maken en specifiek is voor de 260.
Mocht een "dealer" dit lezen en mee willen doen reageer dan ook gerust.
Waarom:
Bij een recente lichte achterschade bleek ik de laatste achterbumper uit voorraad te hebben gekocht. De houdertjes voor de PDC waren overigens net zo duur als de bumper (heb nog 3 van de 4 over) en ook niet leverbaar.
Ik heb met mijn 260 (ZT-T) bijna de ton bereikt (vanaf nieuw) en wil eigenlijk liever geen afscheid nemen. Dit is de fijnste auto die ooit voor dagelijks gebruik heb gehad. Dus dat voorraadje moet er komen maar met meer afnemers durf ik het aan wat meer onderdelen in te kopen. Ik kan geen weken zonder auto en de cooper van mijn partner lenen is een slecht idee.
Mocht je nog geen 260 hebben. Ik vind het een super auto dus koop er een en stuur me een mail