mijne is misschien eind van het jaar ECHT goed. Dan is de achterkant vervangen, en zal ik wat aan de roestplekken bij de dorpel en achterschermen hebben gedaan. Tot die tijd rijd hij natuurlijk al wel fantastisch:)
118GTR schreef:Ik hoop dat je een beetje vat wat ik bedoel.
Ja hoor vat je wel, jij mij ook dat dit dus de meest originele gti is die ik ken in deze staat (lees dus niet gelast/ gespoten/ veranderd)
arthur623 schreef:mijne heb maar 90.000 gelopen
Maar ja, wel roest dus
En een gedeukte achterklep/achterbumper maar dat gaat allemaal wel goed komen...ooit...binnenkort...als ik ooit es tijd heb om naar jouke te rijden.
Jij snapt het dus niet, jou gti heeft dan wel 90K gelopen maar is dus niet nagenoeg roestvrij en dus wordt er aan gelast, geen origineelplaatwerk meer(wat dus zoals je wel weet extreem zeldzaam is en dat is het hele punt)
Zelfs de koets op deze gti heeft nagenoeg geen krasjes en een enkel parkeerplaats deukje (van andere autoliefhebbende mensen die de deur open gooien tegen de naastgeparkeerde)
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
zo dutch ben je verliefd op die auto ofzo. pas je op dat je niet vreemdgaat.
en het is geen kwestie van snappen of niet snappen, ik zeg alleen maar dat die van mijn absurd weinig kilometers heeft. Was toch wel het opmerken waard, als jij 135k al heel weinig vind.
Verder is die auto natuurlijk 10x leuker dan die gedeukte roest gti van mij, helemaal mee eens
arthur623 schreef:zo dutch ben je verliefd op die auto ofzo. pas je op dat je niet vreemdgaat.
en het is geen kwestie van snappen of niet snappen, ik zeg alleen maar dat die van mijn absurd weinig kilometers heeft. Was toch wel het opmerken waard, als jij 135k al heel weinig vind.
Verder is die auto natuurlijk 10x leuker dan die gedeukte roest gti van mij, helemaal mee eens
Idd 114 gti's houden altijd een plekje in mijn hart (vandaar ook de intresse in jou gtitje)
Idd erg weinig km's en jammer dat die knuppel hem korter gereden heeft.
En wat dat roest betreft, dat is bijna std bij een 100serie dus maak je niet druk.
Leuker zeker niet dezelfde fun factor als je erin gaat rijden
was niet als afkrakend bedoeld tov jou of jouke's gti hoor. als het zo overkwam sorry
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!