EGR blanking kit 2.0 IDT
EGR blanking kit 2.0 IDT
Ik ga mijn egr klep demonteren en de boel afdoppen.
Volgens de garage gaat hij er beter door lopen en blijft hij in de toekomst beter lopen.
De EGR zit er alleen op voor certificering, voor de apk maakt het niet uit (is alleen maar beter)
De kit ga ik deze week in de UK bestellen.
Volgens de garage gaat hij er beter door lopen en blijft hij in de toekomst beter lopen.
De EGR zit er alleen op voor certificering, voor de apk maakt het niet uit (is alleen maar beter)
De kit ga ik deze week in de UK bestellen.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Hé BAM, heb hier idd ook sterk over na zitten denken. Ze doen het bij de VAG ook een hoop, schijnt ook iets meer vermogen op te leveren.
Zou je mij ook iets meer info over die kit kunnen verschaffen? (en de prijs natuurlijk
)
je schijnt het ook vrij gemakkelijk zelf te kunnen doen trouwens, gewoon een soort deksel maken en die er op zetten
Zou je mij ook iets meer info over die kit kunnen verschaffen? (en de prijs natuurlijk

je schijnt het ook vrij gemakkelijk zelf te kunnen doen trouwens, gewoon een soort deksel maken en die er op zetten
Eelco,
De kit bestaat uit 2 plaatjes waarmee je je inlaatspruitstuk afdopt en een plaatje om je uitlaat af te dichten en er zit een pijpje bij om de waterslangen door te verbinden.
Alleen nog slangklemmen kopen geloof ik.
Volgens de dealer een aanrader!!
Kit kost 15 pond ex verzendkosten
KLIK
De kit bestaat uit 2 plaatjes waarmee je je inlaatspruitstuk afdopt en een plaatje om je uitlaat af te dichten en er zit een pijpje bij om de waterslangen door te verbinden.
KLIK
Laatst gewijzigd door bam op vr mar 21, 2008 7:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
15 pond val je je ook geen buil aan, en bevalt het niet dan is het er ook zo weer afbam schreef:Eelco,
KLIK

Denk dat je beter zelf kan bestellen want anders moet het weer doorgestuurd worden.
Maar op de site van rover ron staat ook een verhaal mischien wel interessant om te lezen.
http://tuning-diesels.com/index.htm
Maar op de site van rover ron staat ook een verhaal mischien wel interessant om te lezen.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
idd, haal daar ook een hop info vandaan.bam schreef:Denk dat je beter zelf kan bestellen want anders moet het weer doorgestuurd worden.
alleen hij zegt: I have tried both myself and the effect was fairly marginal
dus denk dat ik eerst jou ervaring even afwacht

(luchtfilter doe ik trouwens di. op de post

Ja hij praat over performance maar het gaat mij niet om meer vermogen maar voor het behoud van mijn motor hij blijft inwendig schoner zonder klep.zijnstra schreef: idd, haal daar ook een hop info vandaan.
alleen hij zegt: I have tried both myself and the effect was fairly marginal
dus denk dat ik eerst jou ervaring even afwacht![]()
(luchtfilter doe ik trouwens di. op de post)
Maar hij heeft het over een simpel rvs plaatje er tussen schuiven.
Ik moet volgende week toch sleutelen aan die diesel en ga nog eens goed naar die egr klep kijken hoe ik het ga oplossen.
Is het gelukt met dat schildje?
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII