Frustratie radiatorslang

214 216 218 220 25
Bouchee23

Frustratie radiatorslang

Bericht door Bouchee23 »

Hallo ik moet even mijn gal kwijt

Ik heb een paar weken geleden een radiatorslang bij van noort gekocht
want de mijne was niet alles meer. heb toen ook een hoedeplank daar gekocht voor mn speakers in weg te werken omdat ik de orginele niet wou kapot maken

maargoed ik was dus daar bij van noort en we hebben een leuke deal gemaakt de slang en de hoedeplank voor een schappelijke prijs

nu kwam ik er vrijdag avond achter dat die slang niet past

qua diameter van de binnenkant van de slang niet en het voorgebogen werk niet (uitgang motorblok onder de airco buis door en naar links naar het koppelstuk)

die meneer daar bij van noort zei dat die gewoon paste want de diameter was allemaal hetzelfde dus niet... ik heb het nog speciaal gevraagd maar hij zei dat het klopte en na de goede verhalen van hier geloofde ik hem ook

maar nu moet ik dus GVD weer helemaal naar biest houtakker rijden waarschijnlijk..... om de goede slang op te halen kost me zo meer aan benzine als aan de slang zelf en daar word ik niet vrolijk van

ik moet van noort nog bellen dus misschien kan hij hem ook onder rembours ofzo opsturen

sorry dat ik jullie hier mee lastig val maar ik vind het gewoon een stomme fout!
Plaats reactie