Deurgrip links

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
Rick

Deurgrip links

Bericht door Rick »

:?: van de week wil ik de deur aan de bestuurderskant openen van mijn Coupe, ik voel een loos gevoel, en hoor in de binnenkant van mijn portie ...Kluuunk :?: :?: , wat is er aan de hand :?: :?:
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

hefboompje binnenin afgebroken, heb ik ook gehad 2 maanden geleden.

nieuwe deurhendel erin zetten, is niet zoveel werk (wel een gepiel met stangetjes :P)
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Rick

Bericht door Rick »

Mark16v schreef:hefboompje binnenin afgebroken, heb ik ook gehad 2 maanden geleden.

nieuwe deurhendel erin zetten, is niet zoveel werk (wel een gepiel met stangetjes :P)
Kijk en "pielen" daar baal ik van, heb het maar laten doen door Lievaart, zit nu een Racing Green deurgrip in, mijn hefboompje was idd afgebroken, later spuit ik hem wel weer, als het beter weer is/wordt !!!! 8)
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

lol die van mij was ook BRG maar ik heb hem zwart laten spuiten voor het plaatsen ;)
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Plaats reactie