meer pk's uit een 2.0i blok?
meer pk's uit een 2.0i blok?
hoe haal ik meer pk's uit een 2.0 blok die standaard 100kw/136pk heeft?
en kan er ook een sperbak erin van een 2.0t zonder al te veel gedoe?
en kan er ook een sperbak erin van een 2.0t zonder al te veel gedoe?
is niet veel voor te koop, nokkenassen misschien (Piper en Kent Cams geloof ik) en uiteraard zelf knutselen zoals portflowen.
Er zijn NASP 2.0's (geweest) met 200pk maar die hebben echt 10.000 ponden erin gestopt.
Er zijn NASP 2.0's (geweest) met 200pk maar die hebben echt 10.000 ponden erin gestopt.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Die is briljant, all hail Bart.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
piper heeft ze gewoon in de catalogus staan hoor.
ARTBP270H
ARTBP285M
ARTBP270HT(turbo)
ARTBP285MT(turbo)
ARTBP270H
ARTBP285M
ARTBP270HT(turbo)
ARTBP285MT(turbo)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!