mistlampen plaatsen

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
zijnstra

mistlampen plaatsen

Bericht door zijnstra »

heb net de mistlampen binnen gekregen, en de bedrading zat al in m'n wagen, maar nu passen de stekkertjes niet in elkaar, kan dit kloppen??

en heeft toevallig iemand deze bijpassende stekkers??

en waar kun je dat relais krijgen? gewoon bij elke autoshop? of is dit speciaal voor de rover en moet ik dat bij de dealer halen?
JeroenH

Bericht door JeroenH »

Weet niet wat voor mistlampen je dan gekocht hebt, maar als ze voor een Rover zijn, zouden de stekkertjes gewoon moeten passen...
Dat relais kun je gewoon bij de automaterialenzaak halen, Automat, Ferwerda, Brezan, die zullen dit soort dingen standaard hebben liggen.
zijnstra

Bericht door zijnstra »

JeroenH schreef:Weet niet wat voor mistlampen je dan gekocht hebt, maar als ze voor een Rover zijn, zouden de stekkertjes gewoon moeten passen...
Dat relais kun je gewoon bij de automaterialenzaak halen, Automat, Ferwerda, Brezan, die zullen dit soort dingen standaard hebben liggen.
mistlampen zijn speciaal voor de Rover dus zou idd moeten passen. maar miss. dat er verschil zit tussen oude en nieuwe type ofzo, de vorm is wel goed.

Relais heb ik nog niet kunnen vinden, morgen maar eens bij Lasaulec proberen.
Rvelleko
MG-R Freak

Bericht door Rvelleko »

Zitten de relais er nog niet in dan ? aangezien al de bedrading er ook al in zit
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Yes dat had ik ook!!

Ik heb geloof ik de stekkers met een zijkniptang bewerkt toen schoven ze wel in elkaar.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
zijnstra

Bericht door zijnstra »

Rvelleko schreef:Zitten de relais er nog niet in dan ? aangezien al de bedrading er ook al in zit
er is wel plaats gereserveerd, maar hij zit er nog niet in uiteraard.
zijnstra

Bericht door zijnstra »

bam schreef:Yes dat had ik ook!!

Ik heb geloof ik de stekkers met een zijkniptang bewerkt toen schoven ze wel in elkaar.
dat is idd ook nog een oplossing :lol: :lol:
Plaats reactie