Ik heb een ZR setje schokdempers en veren te koop zien staan (standaard + nieuw). Als ik dit onder mijn 200 MK3 gooi, hoeveel gaat ie dan dichter naar het asfalt? Ik heb het hier wel een keertje ergens gelezen, maar kan het nergens terug vinden
Is het dan mooier om te zeggen, ik gebruik de dempers en gooi er nog iets kortere veren onder, of is het met het standaard setje al mooi genoeg? En wat gebeurd er dan met de kwaliteit, als je er nog aan gaat knooien???
Hoop dat iemand met het kan vertellen, zit echt heel erg te twijfelen of ik ze zal kopen of niet...
Absolute een waardevolle upgrade, de wegligging wordt stukken beter en de auto zakt ook een behoorlijk stuk (zo'n 35 à 40mm t.o.v. een standaard 200).
Ik heb ook ZR dempers en veren onder mijn auto. Iets minder laag dan de verlagingsveren die ik hiervoor had, maar wel een veel betere wegligging.
Om nog lager te komen kan je idd altijd nog verlagingsveren voor de ZR monteren.
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Mijn ZR indertijd lag dacht ik +/- op de minimale maar nog net wettelijk toegestane bodemvrijheid nl. 9cm (voor België althans )
Dus als je nu kijkt hoe hoog je 200 staat weet je hoeveel 'ie zakt
Zou wel de combinatie van ZR-dempers en veren nemen, dan plak je echt op de baan
Ik zeg: DOEN
02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
Ja, ik zou het ook graag willen, maar die kerel reageerd niet op mijn mailtjes... 't Is via ebay, enig idee hoe ik op een andere manier contact kan krijgen?
zr veren verhogen een brm alleszinds een beetje
en als je wat geduld hebt komen de mijne ook binnenkort te koop
zijn ook zr 160 dempers en veren, zo goed als nieuw
Frekkel schreef:zr veren verhogen een brm alleszinds een beetje
en als je wat geduld hebt komen de mijne ook binnenkort te koop
zijn ook zr 160 dempers en veren, zo goed als nieuw
OK, wanneer ongeveer? En prijsje? (eventueel via PM)
Het heeft ff geduurd, maar ik heb nu contact met iemand uit Engeland die heeft schokdempers te koop van een ZR 105. Zijn deze anders dan die van een ZR160? Of zijn ze even lang/stug?
Dus als ik die zou kopen zou ik ook 3 a 4 cm naar beneden gaan?!
De verkoper had het namelijk over 2 cm...maar dat had ik nog niet eerder gehoord bij een 200 met ZR dempers en veren...