Rover 25 ombouwen tot aanhanger UPDATE 17-02-2008 "KLAA
-
- Moderator
- Contacteer:
En voordat iemand ons gaat herinneren aan alle omgedonderde en gecrashte caravans bij Lyon ..... dat komt doordat die idioten nog ff op vrijdag overwerken en op zaterdag om 03:00 s'ochtends uit Holland vertrekken omdat ze s'avonds in zuidfrankrijk willen zitten (want dat hebben ze tenslotte betaald!).
Mja, en dan vallen bij Lyon de luiken dicht hé
Mja, en dan vallen bij Lyon de luiken dicht hé

You can go fast ... but I can go anywhere.
Zondag 17-02-2008:
Zondag hebben we de trekstang eronder gelast en was de aanhanger dan eindelijk "klaar" althans op de afwerking na, dus gereed om de weg op te gaan.
Meteen even uitgetest op de snelweg en hij rijdt er prima achteraan.
Op mijn website staan 4 foto's van de aanhanger achter de Rover.

Zondag hebben we de trekstang eronder gelast en was de aanhanger dan eindelijk "klaar" althans op de afwerking na, dus gereed om de weg op te gaan.
Meteen even uitgetest op de snelweg en hij rijdt er prima achteraan.
Op mijn website staan 4 foto's van de aanhanger achter de Rover.
-
- MG-R Core
Moet zeggen dat het er heel apart uitziet, alsof ie er te ver achter hangt...
Maar al met al moet ik zeggen dat het een super projectje is geworden en het er ontzettend gaaf uit ziet.......
Misschien eens kijken voor een Rover 620 die in de knoeistaat en dan als aanhanger ombouwen....
Wie kan dat eens shoppen voor...
en dan naast elkaar rijden
2x een RHD Rover met een halve erachter.... haha
Maar al met al moet ik zeggen dat het een super projectje is geworden en het er ontzettend gaaf uit ziet.......
Misschien eens kijken voor een Rover 620 die in de knoeistaat en dan als aanhanger ombouwen....
Wie kan dat eens shoppen voor...

en dan naast elkaar rijden

2x een RHD Rover met een halve erachter.... haha
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Gaaf, het resultaat is echt mooi geworden.
Ook goed te zien dat hij flink lichter is geworden, hij staat behoorlijk hoog.
Ook goed te zien dat hij flink lichter is geworden, hij staat behoorlijk hoog.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Hij is echt gaaf geworden man!!! Super!!!
Alleen is het geheel een stukkie lichter dan een normalen 200 zo te zien, staat beetje hoog op de pootjes... Ga je dat nog laten zakken??? (haha, was niet de eerste zo te zien, zat tussen het reageren door ff op andere sites...)
Alleen is het geheel een stukkie lichter dan een normalen 200 zo te zien, staat beetje hoog op de pootjes... Ga je dat nog laten zakken??? (haha, was niet de eerste zo te zien, zat tussen het reageren door ff op andere sites...)
Laatst gewijzigd door JeroenH op ma feb 18, 2008 8:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Maikel ten Kate schreef: Bedankt voor je berichtje in m'n gastenboek en het is geen slecht idee volgens mij om een ring of 2 van de veren af te slijpen....
Of anders zoals ik al zei; verlagingsveren.
ik zou er een ring of 2 vanaf slijpen, zal je een pak goedkoper uitkomen. Vind het weggegooit geld vinden om daar speciaal veren voor te kopen
Heey, het ziet er super uit zo !
Maar over een stukkie van je veren afslijpen... zou ik niet doen.
JE veren zijn namelijk aangelegd en vlak geslepen, dit betekend dat de veer met de volledige omtrek aanligt, als je hier een stuk afslijpt is dit nog maar een klein stukje:
Hier is het een beetje te zien, als je er een stuk afslijpt ziet het eruit als het bovenste stuk op de tekening

Maar over een stukkie van je veren afslijpen... zou ik niet doen.
JE veren zijn namelijk aangelegd en vlak geslepen, dit betekend dat de veer met de volledige omtrek aanligt, als je hier een stuk afslijpt is dit nog maar een klein stukje:
Hier is het een beetje te zien, als je er een stuk afslijpt ziet het eruit als het bovenste stuk op de tekening

- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Je kunt ze ook "warm stoken", schijnt makkelijk te doen te zijn.
Je verhit ze zo erg dat ze inzakken onder het gewicht van de auto(gecontroleerd natuurlijk, liefst met een takel of zoiets) dan laten afkoelen in hun kortere stand.
Je verhit ze zo erg dat ze inzakken onder het gewicht van de auto(gecontroleerd natuurlijk, liefst met een takel of zoiets) dan laten afkoelen in hun kortere stand.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
raad het ook niet aan ofzo, maar warm stoken was echt dood normaal 20 jaar terug. Voor een aanhanger is het wel een optie denk ik, al zou ik er zelf niet mee zitten en waarschijnlijk hem hoog houden.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk