Dashboard verlichting vervangen?
Dashboard verlichting vervangen?
Vraagje in mijn 400 vind ik het dashboard verlichting nogal donker
metname de wijzers is dit normaal in een rover of moet ik hem open schroeven en wat lampjes gaan vervangen zoja wie kan me uitleggen waar ik moet beginnen?
metname de wijzers is dit normaal in een rover of moet ik hem open schroeven en wat lampjes gaan vervangen zoja wie kan me uitleggen waar ik moet beginnen?
Laatst gewijzigd door 400 DI-tje op za aug 16, 2008 11:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
jah hoor, prima afleestbaar in onze 400's.
Je hebt gewoon een paar lampjes die het niet doen. zelf zou ik denken aan een zekering, want het is nogal ongebruikelijk dat ze allemaal stuk zijn(volgens mij zitten er minstens 4 lampjes in/voor/bij je instumentarium)
Je hebt gewoon een paar lampjes die het niet doen. zelf zou ik denken aan een zekering, want het is nogal ongebruikelijk dat ze allemaal stuk zijn(volgens mij zitten er minstens 4 lampjes in/voor/bij je instumentarium)
Laatst gewijzigd door 118GTR op do nov 15, 2007 3:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Ze zijn ook niet allemaal stuk alleen de wijzers van de snelheid en toerental zijn erg donker118GTR schreef:jah hoor, prima afleestbaar in onze 400's.
Je hebt gewoon een paar lampjes die het niet doen. zelf zou ik denken aan een zekering, want het is nogal ongebruikelijk dat ze allemaal stuk zijn(volgens mij zitten er misntens 4 lampje in/voor/bij je instumentarium)
Ik vind het echt licht blauw het heeft wel iets.Gerald-17 schreef:heb je nu ook een heel verschil als licht? of is het een slag witter?
Veel werk? Nee hoor totaal zijn het 4 schroeven voor de zwarte kap die voor de tellerbak zit en 3 schroeven voor de tellerbak zelf ik denk 15 min. werk geweest.streetracer_norwin schreef:is het veel werk om het te doen??