Ik rij met een Rover Streetwise bouwjaar 2004. Spijtig genoeg heb ik toch al wel wat kosten gehad. Het grootste deel van deze kosten blijven hoogstwaarschijnlijk bij de garagehouder hangen.
Het probleem is echter dat ik in de catalogus van een autoparts-verdeler slechts een beperkt aantal streetwise-onderdelen vind. Voor de 25-reeks is er zowat alles. Nu is mijn vraag of dit eigenlijk gewoon dezelfde onderdelen zijn en ik gewoon deze van de Rover 25 kan bestellen? Het zou me in elk geval veel geld besparen dan telkens via de garagehouder te moeten gaan!
Ik heb het dan zowel over bijvoorbeeld een lambda-sonde als over een uitlaat (want nu is deze doorgeroest en moet ik dus dringend op zoek naar een nieuwe )
Een streetwise blijft een verhoogde 200 met aparte bumpers, vrijwel alles past wat voor de 200/25/ZR gemaakt is.
Veren en dempers zijn wel langer maar niet echt "anders".
Als je de streetwise zou willen verlagen dan kan je er gewoon rover 200 veren/dempers onder zetten en de auto komt een paar cm naar beneden.
Moet hij nog verder omlaag dan kan er bijvoorbeeld een ZR veren-set onder of nog verder een verlaging-set voor bijvoorbeeld een ZR.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
Dus ik kan de uitlaat van een 25 zonder problemen onder een streetwise plaatsen
Het gaat om het achterste stuk, startend van aan het rechter achterwiel, want daar is hij doorgebroken. Net achter de overgang.
kurtie schreef:Dus ik kan de uitlaat van een 25 zonder problemen onder een streetwise plaatsen
Het gaat om het achterste stuk, startend van aan het rechter achterwiel, want daar is hij doorgebroken. Net achter de overgang.
dat past, heb hier zelf ook een eiddemper liggen van een zr voor onder mijn streetwise