As title:
Donkere coupe richting Spijkenisse vanuit Rotterdam/Hellevoetsluis... Ik ging je ten eerste een beetje snel voorbij en sprong daarna aso voor je bij het stoplicht... T was zo rond 1830 denk ik
Je had me moeten herkennen aan mn gigantische vleugel achterop
Eerst dacht ik dat 't Mark16v was... maar toen ik zo voorbij ging dacht ik in een oogwenk te zien dat ;t 'm niet was...
mss Rick??
Jai
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
jaish112 schreef:As title:
Donkere coupe richting Spijkenisse vanuit Rotterdam/Hellevoetsluis... Ik ging je ten eerste een beetje snel voorbij en sprong daarna aso voor je bij het stoplicht... T was zo rond 1830 denk ik
Je had me moeten herkennen aan mn gigantische vleugel achterop
mss Rick??
......... ja ja dat was ik, met die Coupe.....en die van jou viel idd op vanwege zijn rijstijl, ik zei al tegen moeders de vrouw, das of eentje van de club of eentje die niet weet dat ik bij het Korps "verwende kereltjes" werkt , trouwens je biertje stond nog op je gigantische eetbar , zeker een punten rijbewijs........dan heb je 1 punt
Rick schreef: ......... ja ja dat was ik, met die Coupe.....en die van jou viel idd op vanwege zijn rijstijl, ik zei al tegen moeders de vrouw, das of eentje van de club of eentje die niet weet dat ik bij het Korps "verwende kereltjes" werkt , trouwens je biertje stond nog op je gigantische eetbar , zeker een punten rijbewijs........dan heb je 1 punt
Greetingzzzzz
Rick
Ten eerste.... zo aso reed ik niet... ging je alleen een beetje hard voorbij maar voor de rest niet hoor
Ten tweede... wat bedoel je met "je biertje stond nog op je gigantische eetbar"
Ten derde.... wat bedoel je met "dan heb je 1 punt"
(En aangezien ik exact reed zoals mn neef voor me, moet ik er dan vanuit gaan dat hij ook een punt heeft nu ??)
ps. sorry hoor, maar ik snap hem niet echt
Jai
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................