nee je moet andere koplampen hebben en het frame moet iets worden aangepast + zijn zijschermen van een ZR benodigd ( voorbumper althans achterbumper pas wel )
Het zal op zich wel passen qua vorm (mogelijk alleen een probleem met zijspatschermen), maar een R25 en een ZR hebben 2 ronde koplampen en een 214MKIII heeft 1 koplamp in het geheel.
Daarnaast zitten de richtingaanwijzers van de R25 en ZR onder in de bumper waar die bij de 200MKIII naast de koplamp zitten.
Ik heb zelf hier zo'n tuning voorbumper liggen van de R25 en het is opzich allemaal wel aan te passen, maar geen plug and play.
Kijk is aan bedankt jongens . Heb namelijk ook schade aan mijn achterbumper en moet vervangen worden. Dus ik zat te denken aan 1 van de mg of de 25. Iemand enig idee of daar een groot verschil in prijs in zit??
Rova schreef:Kijk is aan bedankt jongens . Heb namelijk ook schade aan mijn achterbumper en moet vervangen worden. Dus ik zat te denken aan 1 van de mg of de 25. Iemand enig idee of daar een groot verschil in prijs in zit??