Kachelweerstand 1-2

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Blackadder

Kachelweerstand 1-2

Bericht door Blackadder »

Hey, ik heb het forum zonet afgespeurd naar topics over kapotte kachelweerstanden, en een en ander gevonden, oa een instructie hoe zelf te vervangen. Geweldig, dat moet goedkomen! :)

Echter, ik bel net naar van Noort: Kosten: EUR 75,91 !!! :shock:

Ik lees in andere posts gerelateerd aan dit onderwerp bedragen rond de 35 euro etc..... wordt ik hier afgezet, of hoe zit dat? :| :| :|

:?: :shock: :shock:
schoenie
MG-R Addict
Bericht door schoenie »

Was dit met of zonder het monteren?
Als je het goedkoper wilt hebben moet je op ebay engeland zoeken.
MG TF wannahave
zijnstra

Bericht door zijnstra »

€ 35,- klopt geloof ik redelijk, maar dan heb je idd alleen het kastje.

die prijs van Van Noort zal waarschijnlijk incl. montage zijn.

of de prijzen zijn enorm gestegen.

je zou misschien ook op de sloop kunnen kijken.

of misschien heeft Maikel hier op het forum nog 1 liggen, hij heeft een halve auto over :?
frankensink

Bericht door frankensink »

zijnstra schreef:€ 35,- klopt geloof ik redelijk, maar dan heb je idd alleen het kastje.

die prijs van Van Noort zal waarschijnlijk incl. montage zijn.

of de prijzen zijn enorm gestegen.

je zou misschien ook op de sloop kunnen kijken.

of misschien heeft Maikel hier op het forum nog 1 liggen, hij heeft een halve auto over :?
Deze is al weg, zou niet weten naar wie :lol: er staan wel een heleboel demontage autos op internet, zie ook http://www.schadeautos.nl
gfree

Bericht door gfree »

JeroenH

Bericht door JeroenH »

Had ook al eens naar Van Noort gebeld. De prijs die je noemt is idd hun prijs ZONDER montage!!! Richard schrok er toen zelf volgens mij ook van!

Wat ik heb gedaan is het volgende: Ik ben naar de sloop geweest en heb uit een sloop auto (200 MKII) een kachelweerstand gehaald. Ik kan je vertellen dat van de MKII en de MKIII precies hetzelfde zijn. Bij mag zag die van de MKII er zelfs beter uit dan die van mijzelf :?

Dan ben je voor een paar euro klaar en weet je meteen hoe zo'n ding vast zit! (Wees wel voorzichtig met de spiraaltjes!!!!!!!!!!!)
Blackadder

Ik heb besloten om m zelf maar te repareren, weerstanden en instructies heb ik gevonden op mg rover forum UK. :) 8)

Best handig. :lol:

Maar duur joh, dat onderdeel via dealer! :|
Belachelijk :!:
JeroenH

Bericht door JeroenH »

Blackadder schreef:Ik heb besloten om m zelf maar te repareren, weerstanden en instructies heb ik gevonden op mg rover forum UK. :) 8)
Linkje??? Of beschrijving??? Is misschien handig voor de volgende die dit probleem krijgt...
Blackadder

Plaats reactie