welke accu in een 416

414 416 418 420 45
Plaats reactie
pascal-416

welke accu in een 416

Bericht door pascal-416 »

hallo iedereen,

ik heb een rover 416 sedan de auto bevalt me prima.
maar nou heb ik mijn audio ingebouwd en merkte dat mijn toerental ging schommelen op stagionair draaien,
nou heb ik gekeken wat voor accu er in ligt en dit is een 46 a/h maar nou heb ik ook airco maar wat is de standaart (aanbevole) accu voor mijn auto (a/h) voor dit type.

alvst bedankt
schoenie
MG-R Addict
Bericht door schoenie »

Standaard zit er een 45A/h in.
Ik denk ook dat het type accu niet van invloed is op je toerental stationair. Heb je een zware versterker er in zitten, schommelt het toerental ook als je de radio uit hebt staan?
MG TF wannahave
pascal-416

accu

nee mijn toerental schommeld aleen als de radio redelijk hard staat ik heb er 2x 800 watt woofers en versterkers in liggen.
schoenie
MG-R Addict
Bericht door schoenie »

Heb weinig ervaring op audio in de auto. Ik denk dat je dan eens met een garage moet gaan praten of een bedrijf die die hier ervaring mee heeft.
Zit er trouwens een condensator tussen de accu en de versterker? Kan me voorstellen dat wanneer er veel vermogen door de versterker wordt gevraagd de boordspanning daalt en dat dan de ECU van de motor de weg kwijt raakt.
MG TF wannahave
pascal-416

ik heb er idd een condensatot tussen liggen maar die is 1 farad dus denk dat ik er nog maar een bij moet gaan zetten.
hang um binnekort aan een ociloscoop dan kan ik precies zien ofdat mij condensator nog goed werkt en of dat die niet te snel terug zakt.

gr pascal
Plaats reactie