Ah dus de monteur die zei dat het bij piepende riemen uitmaakt of het boven of onderin gebreurd, en hij dat volgens jou niet zomaar zegt, die persoon vervangt ook koppakkingen waarna de motor olie lekt via de buitenkant, en breekt a-poisant ook nog wat distriebutiekapjes kapot.
nogmaals hij heeft bij mij NIET de koppakking vervangen. Dat heeft iemand anders gedaan. Ook iemand anders heeft tijdens het vervangen van de koppakking kapjes en lagertjes gemold. En als die lager geknapt was, had ik een probleem gehad, dat zei niet alleen hij, maar het hele bedrijf.
en hij jou laat betalen voor die geintjes
Aangezien hij het niet gedaan heeft, lagertje zélf helemaal zelf nieuw heeft gemaakt, en daar 3 uur mee bezig is geweest zal ik daarvoor moeten betalen

Maar omdat ik zoveel pech heb met me rover, is hij verdomd schappelijk met de prijs.
Aandraaien van de bouten mag helemaal niet(weer een flater) want het zijn rekbouten. 1 maal correct aangedraait blijven ze de juiste spanning leveren.
Sterker nog, bij te hard aandraaien moet de hele aandraai procedure opnieuw.
Heeft niks met flater te maken

Komt omdat wij aan hem vroegen of dit een mogelijkheid zou kunnen zijn omdat die ándere gozer die de koppakking had vervangen zei dat dit een mogelijkheid was. (en die geloof je, aangezien hij APK keurmeester is.....hadden we dat achteraf maar nooit gedaan) Zelfs de monteur van me ouders zegt dat het absoluut een mogelijkheid kán zijn. Maar dat ik er niet vanuit moet gaan...
Maar hij zou er vandaag naar kijken. Aangezien het knaaiers zijn geweest die mijn koppakking erin hebben gezet...houd hij met alles rekening..en daar ben ik wel blij mee...
Maar goed..als ik jouw verhaal zo lees...had jij hem weggedaan..

Betaal je 600 euro..voor een koppakking......*zucht*
Baal d'r flink van...kon gister wel janken
Vanavond me autootje weer ophalen...en vragen wat hij voor advies geeft...houden..of wegdoen...en ben bang het laatste