ZR Start niet goed bij koude motor
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Nee, de eerste lambda sensor is er om de ECU te vertellen hoeveel zuurstof er overblijft. Wat er daarna gebeurd zal de ECU worst wezen, hij heeft zijn werk gedaan.
De tweede is er om het verschil voor en na de kat aan te geven, met het resulataat kan de ECU niets. behalve aangeven dat de kat niet goed werkt.
De tweede is er om het verschil voor en na de kat aan te geven, met het resulataat kan de ECU niets. behalve aangeven dat de kat niet goed werkt.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
ahja, ik dacht me zoiets nog te herrineren. denk dat je gelijk hebt! dus als het geen worst uitmaakt kan mij geen worst schelen.118GTR schreef:Nee, de eerste lambda sensor is er om de ECU te vertellen hoeveel zuurstof er overblijft. Wat er daarna gebeurd zal de ECU worst wezen, hij heeft zijn werk gedaan.
Kgaan vandaag testen of het slecht starten aan de uni ligt.dit wordt nogal moeilijk omdat ik dan enkele kabels moet veranderen.
Kan het eventeel ook aan de injectoren liggen?want als hij draait en ik geef een beetje gas tot +-2000rpm dan gaat die zachtjes omhoog en omlaag, (+-200rpm verschil)