achterruit verwarming

214 216 218 220 25
Plaats reactie
lex

achterruit verwarming

Bericht door lex »

Weet iemand de locatie van het relais van de achterruit verwarming ?
De verwarming gaat namelijk niet meer uit in de BRM de schakelaar heb ik uit elkaar gehaalt en schoongemaakt en die is goed. Dus ik denk dat het relais blijft hangen, maar waar zit dat ding.
Rvelleko
MG-R Freak

Bericht door Rvelleko »

Probeer het snoertje eens te volgen :mrgreen:
JeroenH

Bericht door JeroenH »

Rvelleko schreef:Probeer het snoertje eens te volgen :mrgreen:
Je hebt vast wel eens achter de schakelaars gekeken, of niet???
Dan weet je dat dat echt geen optie zou zijn!

Waar ie wel zit weet ik niet, maar ik vermoed toch ergens onder de motorkap, hij moet immers stroom hebben van de accu...
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

ik denk eerder in de zekerinkast onder je dashboard
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
lex

Bericht door lex »

Mark16v schreef:ik denk eerder in de zekerinkast onder je dashboard
Hoi Mark , ik zal daar nog even gaan kijken bedankt
Jacco

Bericht door Jacco »

lex schreef: Hoi Mark , ik zal daar nog even gaan kijken bedankt
bij mij zitten er 2 naast elkaar en 1 daarvan is van de achteruitverwarming, aan de linkerkant van de zekeringskast
lex

Bericht door lex »

Jacco, je bent geweldig bedankt. ga ik vanavond maar even kijken.
Het is vreemd zelfs als ik de zekering trek blijft de verwarming aan dus ik denk echt dat het relais defect is. Ik zal eens op de autodata cd kijken hoe het stroomschema in elkaar zit.
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

lex schreef:Het is vreemd zelfs als ik de zekering trek blijft de verwarming aan
Zeker vreemd, lijkt me dat dat eigenlijk niet mogelijk is :?: :?: :shock:
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
tutuur

Bericht door tutuur »

veel voorkomende kwaal is dat waar de draden van de auto de achterklep ingaan de draden vaak ingesneden worden door het ong. 10 jaar open en dicht gaan
trek het rubber bij je achterklep even wat naar beneden en trek wat aan je draden om te kijkenhoe het er daar uit ziet
hoeft miss niet direct de oorzaak te zijn maar kan wel iets anders verwekken
groeten;)
JeroenH

Bericht door JeroenH »

lex schreef:Het is vreemd zelfs als ik de zekering trek blijft de verwarming aan
Dan moet er ergens sluiting zijn, want de zekering zit in de stroomkabel vanaf de accu... Of je hebt natuurlijk gewoon de verkeerde zekering :lol: ;)
lex

Bericht door lex »

Net even de autodata bekeken maar daar staan niet de schema's op van de achterruitverwaming, heeft iemand z'n schema ?
lex

Bericht door lex »

kwam in de oude doos nog een CD tje tegen met de schema's. ben druk aan het bestuderen wat het probleem kan zijn.
Plaats reactie