uitlaat MFTF?
uitlaat MFTF?
Wie weet wanneer de rechteruitlaat open gaat?
in de nieuwe TF uitvoering zit een elektrische/ pneumatische klep welke zich sluit als de auto even stationair loopt!
Toerental(??)
Henny
in de nieuwe TF uitvoering zit een elektrische/ pneumatische klep welke zich sluit als de auto even stationair loopt!
Toerental(??)
Henny
Re Uitlaat
Bedankt voor de TIP Striker.
Ik heb een testje gedaan: over het bewuste klepje heb ik een "LED" geplaatst en deze in de auto aangebracht .
Bij het testen blijkt echter dat de klep pas bij 5000 toeren opengaat!
je moet dus wel behoorlijk sportief rijden om de tweede uitlaat in de open stand te krijgen! indien je dus over het algemeen wat "rustiger" rijd gaat de rechterpijp bijna nooit open (je kunt dit ook goed zien aan de verkleuring van de uitlaat.
Ik heb een testje gedaan: over het bewuste klepje heb ik een "LED" geplaatst en deze in de auto aangebracht .
Bij het testen blijkt echter dat de klep pas bij 5000 toeren opengaat!
je moet dus wel behoorlijk sportief rijden om de tweede uitlaat in de open stand te krijgen! indien je dus over het algemeen wat "rustiger" rijd gaat de rechterpijp bijna nooit open (je kunt dit ook goed zien aan de verkleuring van de uitlaat.

Bijna goed,
De ZR heeft weliswaar maar 1 uitlaat, maar na de laatste pot heeft ie toch echt in een van de pijpjes een klep zitten.
Weet alleen zelf ook nog niet waar het stekkertje zit.
De ZR heeft weliswaar maar 1 uitlaat, maar na de laatste pot heeft ie toch echt in een van de pijpjes een klep zitten.
Weet alleen zelf ook nog niet waar het stekkertje zit.

Laatst gewijzigd door Anton op zo feb 22, 2004 9:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Klepje rechtse uitlaat
Nou ik ging er dus vanuit dat het klepje alleen bij de TF160 zat. Totdat door de winter ik mijn auto niet zo vaak heb kunnen wassen en ik constateerde dat de linker uitlaat veel zwarter was dan de rechter.
Toen kreeg ik een *PING* moment en ging hier nog eens lezen.
Dus nu heb ik het stekkertje er ook af en dat klinkt wel wat leuker.
Scheelt wel een klein beetje.
Reuzeblij!!!
Dus dan weten jullie dat dat ie niet alleen bij de TF160 zit.
Ik heb namelijk een TF135.
Groeten Marco
Toen kreeg ik een *PING* moment en ging hier nog eens lezen.
Dus nu heb ik het stekkertje er ook af en dat klinkt wel wat leuker.
Scheelt wel een klein beetje.
Reuzeblij!!!

Dus dan weten jullie dat dat ie niet alleen bij de TF160 zit.
Ik heb namelijk een TF135.
Groeten Marco