goed we hebben een discussiepunt in de vriendengroep
dus ik dacht die kan snel over zijn want hier weten ze vast wel het antwoord
kan er een honda motor in mijn rover 214 si?
ow en wat voor een wordt er nog even achter me geschreeuwd...
cococandy schreef:geen idee zoveel verstand heb ik r nie van :Z
weet alleen da je nie zomaar een honda blok in een rover 214si zet, of het helemaal niet kan.
civic typeR motor heeft 200 pk zonder turbo
en met heeeel veel verbouwen past dat er wel in
en dan moet je natuurlijk ook nog heeeeeel veeeeeeeel euries hebbe
volgens mij komt het motor blok van een 214 si ik heb dr zelf ook een namelijk uit 98 en niet aleen volgens mij maar ook volgens mn garage zo bij honda van de band rollen dus weet niet of honda die blokken speciaal voor rover heeft gemaakt maar t lijkt mij toch wel dat dr veel onderdelen van een honda blok ook te gebruiken moeten wezen in een rover blok en meschien past een honda blok dr ook wel in aangezien t rover blok bij hun uit de fabriek komt
master of disaster schreef:volgens mij komt het motor blok van een 214 si ik heb dr zelf ook een namelijk uit 98 en niet aleen volgens mij maar ook volgens mn garage zo bij honda van de band rollen dus weet niet of honda die blokken speciaal voor rover heeft gemaakt maar t lijkt mij toch wel dat dr veel onderdelen van een honda blok ook te gebruiken moeten wezen in een rover blok en meschien past een honda blok dr ook wel in aangezien t rover blok bij hun uit de fabriek komt
Klopt niets van. Het blok uit de 214Si is 1000000% eigen Rover ontwikkeling, ze hebben er zelfs nog een prijs mee gewonnen in de jaren 90.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
master of disaster schreef:volgens mij komt het motor blok van een 214 si ik heb dr zelf ook een namelijk uit 98 en niet aleen volgens mij maar ook volgens mn garage zo bij honda van de band rollen dus weet niet of honda die blokken speciaal voor rover heeft gemaakt maar t lijkt mij toch wel dat dr veel onderdelen van een honda blok ook te gebruiken moeten wezen in een rover blok en meschien past een honda blok dr ook wel in aangezien t rover blok bij hun uit de fabriek komt
zal ik je ff wat leestekens introduceren??
. ? ! ; , - ... : † ' " ) ( ` ~ ¡ ¿
Jai
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................