achterruitverwarming kapot of loscontact??
achterruitverwarming kapot of loscontact??
Goeiemorgen luitjes,
Ik ben sinds 5 dagen de gelukkige eigenaar van een Rover 45 1.6 (2002). Ik ben ZEEEEER te spreken over deze wagen. Hij ziet er geweldig uit en rijdt heerlijk.
Ik heb er laatst nieuw geluid in gemaakt (achterin nieuwe boxen incl.
versterker). Hij wordt steeds mooier en completer.
Alleen nu met de vochtige dagen en de winter op komst. Merkte ik gister dat de achteruitverwarming het niet doet.
Question: Heeft iemand van jullie dit vaker meegemaakt?
Ik ga zometeen naar de zekering kijken en de stekker.
p.s. Dat hoge loeiend geluid in de Rover dat krijgt bij aanschaf er gratis bij
Ik ben sinds 5 dagen de gelukkige eigenaar van een Rover 45 1.6 (2002). Ik ben ZEEEEER te spreken over deze wagen. Hij ziet er geweldig uit en rijdt heerlijk.
Ik heb er laatst nieuw geluid in gemaakt (achterin nieuwe boxen incl.
versterker). Hij wordt steeds mooier en completer.
Alleen nu met de vochtige dagen en de winter op komst. Merkte ik gister dat de achteruitverwarming het niet doet.
Question: Heeft iemand van jullie dit vaker meegemaakt?
Ik ga zometeen naar de zekering kijken en de stekker.
Re: achterruitverwarming kapot of loscontact??
Is wel de meest voor de hand liggende optie, stekker en zekering.VanWegberg schreef: Ik ga zometeen naar de zekering kijken en de stekker.
Maar heb jij koeien in je auto????

Bam.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Nou, ik heb de zekering gecontroleerd en de stekkers, alles in orde. Nog steeds noppes.
Ik zie dat er onder de hoedeplank een leeg stekkercontact zit. Kan iemand mij zeggen of deze voor de achterruitverwarming dient??? Mogelijk dat deze los is geschoten maar ik zie geen stekker zitten.
Alvast bedankt.
p.s. Nee geen koeien, maar loeien.
Ik zie dat er onder de hoedeplank een leeg stekkercontact zit. Kan iemand mij zeggen of deze voor de achterruitverwarming dient??? Mogelijk dat deze los is geschoten maar ik zie geen stekker zitten.
Alvast bedankt.
p.s. Nee geen koeien, maar loeien.