dakraam

214 216 218 220 25
Plaats reactie
JK

dakraam

Bericht door JK »

Even 2 vraagjes;

allereerst, in mijn rover 200 SI uit '96 zit een dakraampje van Hollandia, is dit een standaard merk voor dit type rover?.. anyway, het glas is dus kapot (jah sommige mensen menen dat ze maar over andermans auto's heen mogen lopen) is er hier iemand die nog zo'n dakraampje heeft liggen, of weet waar ik aan een nieuw stuk glas kan komen? Zou het erg op prijs stellen.

tweede vraag, zoals bij velen het geval is zijn ook bij mij alle weerstanden van de kachel kapot, het begon met 1 en 2...maar nu ook nummer 3 en 4. Weet iemand hier wat een nieuwe weerstand bij de dealer kost? En is er eventueel een weerstand van een andere auto in te bouwen?..

Alvast vriendelijk bedankt! :mrgreen:
zijnstra

Bericht door zijnstra »

voor het dakraam zou je eens bij Webasto kunnen kijken, maar die zullen waarschijnlijk aardig prijzig zijn.

valt er niets met de verzekering te regelen???

en voor die weerstand kun je waarschijnlijk het goedkoopst bij de sloperij kijken, maar dan moet je wel een beetje geluk hebben.
gfree

Bericht door gfree »

Ik heb net een nieuwe weerstand gekocht op ebay.
hij heeft er meer:

http://cgi.ebay.nl/MG-ROVER-HEATER-FAN- ... dZViewItem
JK

Bericht door JK »

Oke heb het gezien,

weet je zo wat de verzendkosten zijn?
frankensink

Bericht door frankensink »

ik heb er ook nogsteeds eentje nodig.... misschien samen bestellen (scheelt waarschijnlijk in de verzendkosten....)?

ik zag in de advertentie staan dat de weerstand niet geschikt is voor een mg zr, dus het feest met mijn sloop zr gaat niet door (of weet iemand het beter)?
gfree

Bericht door gfree »

verzendkosten waren bij mij 5 pond.
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Je kan voor een dakraam ook op de sloop kijken hoor. Als er maar wat in zit for now denk.. ;)
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
zijnstra

Bericht door zijnstra »

gfree schreef:Ik heb net een nieuwe weerstand gekocht op ebay.
hij heeft er meer:

http://cgi.ebay.nl/MG-ROVER-HEATER-FAN- ... dZViewItem
das geen gekke prijs, geloof dat je bij de dealer al snel € 60,- betaald
gfree

Bericht door gfree »

zijnstra schreef: das geen gekke prijs, geloof dat je bij de dealer al snel € 60,- betaald
Goedkoper kon ik ze niet vinden. :mrgreen:
CaVeY23

Bericht door CaVeY23 »

Heb het zelfde dakraam.

het bedrijf zit gewoon in nederland. opzich kan elk autobedrijf er wel aan komen en denk ook wel gewoon particulier.

mijn rubber was kapot dus lekte water, via waar ik auto gekocht had kon zo een nieuwe bestellen.

alleen kan ik helaas geen site ofzo vinden
JK

Bericht door JK »

Ok in ieder geval bedankt voor de reacties, maar heb er inmiddels al een nieuw raam in zitten. Gewoon het glas op maat laten snijden..was in totaal maar €45 euro kwijt voor gelaagd glas. Denk dat het voor die prijs niet bij de dealer kan ;)

Cheers
Plaats reactie