2 Vraagjes
2 Vraagjes
Hoi,
Welke draad heeft de oliefilter van de zr (2003)? Dit om het plaatsten van de adaptering voor men metertjes.
Van welk jaar is de honda civic die dezelfde veerpoten heeft als de zr (2003). Dit om het plaatsen van de veerpootbrug van sparco. Past die die trouwens goed, en dan bedoel ik de ruimte tussen de inlaatcollector en de brug??
Grtz mgzr
Welke draad heeft de oliefilter van de zr (2003)? Dit om het plaatsten van de adaptering voor men metertjes.
Van welk jaar is de honda civic die dezelfde veerpoten heeft als de zr (2003). Dit om het plaatsen van de veerpootbrug van sparco. Past die die trouwens goed, en dan bedoel ik de ruimte tussen de inlaatcollector en de brug??
Grtz mgzr
-
- The Big Boss
een civic met dezelfde veerpoten als een ZR??? 

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Yeah right, Heb net 400 km gereden voor een paar dempers van een ZS en dan had ik nog geen nieuwe.Blade1982 schreef:misch een beetje offtopic maar de schokdempers enzo van een zs zijn ook gewoon honda civic
Brezan Euromaster etc etc niemand kon ZS schokbrekers leveren!!
Dus pas op wat je zegt!!!
Een performance set van koni past wel ja daar heb je gelijk in, maar dat is niet wat je zegt.
Bam.
Re: 2 Vraagjes
mgzr schreef:Hoi,
Welke draad heeft de oliefilter van de zr (2003)?
Is daar verschil in dan , lijkt mij nou een onderdeel met een standaard maat(universeel)
al stond er lada samara bij,
niet omdat iets ook ergens op past dat het zowiezo hetzelfde is.
de zs dempers zijn van delphi, die van een civic dacht ik billstein. dus ja je kunt ze onderling uitwisselen, en als je koni's koopt zal er zowel civic als zs opstaan. maar daarom komen ze van fabriek nog niet standaard opt zelfste materiaal.
niet omdat iets ook ergens op past dat het zowiezo hetzelfde is.
de zs dempers zijn van delphi, die van een civic dacht ik billstein. dus ja je kunt ze onderling uitwisselen, en als je koni's koopt zal er zowel civic als zs opstaan. maar daarom komen ze van fabriek nog niet standaard opt zelfste materiaal.
MG ZR S1800