ja solly had het er gisteravond met me vriend over...en die zei ook van roken is eigenlijk nooit echt over geweest....zit nog te wachten op me verloopstuk en dan gaat binnenkort me meisje naar de garage...zal ik meteen ff vragen of ie ernaar wilt kijken...
Zou ook goed kunnen zijn dat de motor te rijk draait en dan zie je ook een walm uit je uitlaat komen. zou je eens aan de garage moeten vragen of ze een 4-gasmeting willen doen.
Als je geen last hebt van koelwater verlies dan lijkt me niet dat nu de koppakking de oorzaak is van de witte rook
schoenie schreef:Zou ook goed kunnen zijn dat de motor te rijk draait en dan zie je ook een walm uit je uitlaat komen. zou je eens aan de garage moeten vragen of ze een 4-gasmeting willen doen.
Als je geen last hebt van koelwater verlies dan lijkt me niet dat nu de koppakking de oorzaak is van de witte rook
Ik denk dat dit inderdaad een goed advies is.
Bij mij komt er ook wel eens "te veel" witte rook uit de uitlaat (meestal met vochtig weer zichtbaar) omdat mijn lambda sensor niet goed meer functioneert.
Ik heb ook in het begin blauwe rook eruit gehad en moest toen er een nieuwe motor ingooien, omdat de zuigerkamers uitgesleten waren.