Hoop dat er snel iemand een reactie kan geven.
ZR achterlichten
ZR achterlichten
Ik ben op zoek naar ZR achterlichten, nu heb ik wat gevonden, maar vraag ik me af of dat wel echt ZR lichten zijn of toch gewoon 200 lampies. Ze lijken me namelijk behoorlijk donker.

-
- The Big Boss
is wel een beetje aan de hoge kant, maar verzenden vanuit de UK is om een of andere reden nou eenmaal belachelijk duur.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Precies.
20 pond schijnt wel het minimale te zijn bij alles groter dan wat er in een envelop kan.
Ze gebruiken heel veel verschillende verzendbedrijven, en als ze een pakket verzenden dan komt er een bedrijf langs op het pakket op te halen, waar wij gewoon met het pakket naar een postkantoor gaan.
Ik heb wat electronica werk laten doen in engeland, ik heb een pakket van 2 kilo(ofzo) eerst naar engeland gestuurd => ~12 euro d8 ik, 2 weken later moest hetzelfde pakket weer terug => ~40 euro. Belachelijk toch.
20 pond schijnt wel het minimale te zijn bij alles groter dan wat er in een envelop kan.
Ze gebruiken heel veel verschillende verzendbedrijven, en als ze een pakket verzenden dan komt er een bedrijf langs op het pakket op te halen, waar wij gewoon met het pakket naar een postkantoor gaan.
Ik heb wat electronica werk laten doen in engeland, ik heb een pakket van 2 kilo(ofzo) eerst naar engeland gestuurd => ~12 euro d8 ik, 2 weken later moest hetzelfde pakket weer terug => ~40 euro. Belachelijk toch.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Zo dat is wel flink aan de prijs.
Ik heb mijn mail eens nagezocht over de achterlichten die ik toen op ebay had gekocht, ze kostten 10 euro en de verzendkosten waren 17 euro, terwijl de lichten ook nog als aparte pakketjes verpakt waren.

Code: Selecteer alles
Purchased From:alz8403
Item # Item Title Quantity Price Subtotal
8046011341 Rear Lights MG ZR, 25, 200, Streetwise 1 10.00 GBP 10.00 GBP
Shipping & Handling via Standard Delivery to XXXXX
(includes any seller handling fees) £17.00 GBP
Shipping Insurance (not offered): --
Total: £27.00 GBP
Tja, had ik normaal gesproken ook wel gedaan. Maar het bieden kon nog maar een uurtje en ik moest op dat moment eigenlijk weg, dus ik kon het niet afwachtenbam schreef:Les 1:
Vraag altijd eerst wat de verzendkosten zijn!!!!!!!!!!

Maar ik zag dat ik nog iets bij hem besteld had

- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Daar doen ze nooit moeilijk over(zolang je nog niet betaalt hebt tenminste)JeroenH schreef: Maar ik zag dat ik nog iets bij hem besteld had, dus probeer nu dat het samen verzonden wordt
.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk