dillemma in auto keus

Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Ik zou sowieso nooit een Leon kopen. Ik vind het interieur bij lange na niet zo goed afgewerkt als de Ibiza. Leon is leuk voor de zakelijke rijder, maar als sportieve auto heb ik dan liever de Ibiza.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
feddesman

Bericht door feddesman »

help me ik snap het niet meer dacht toch egt dat ik hier op www.mg-r.nl zat
maar blijkbaar is dit www.seat-online.nl
of doet me pc weer raar :? :? :?
Anton
MG-R Freak

Bericht door Anton »

Let maar niet op Striker. Die heeft al langer last van een identiteitscrisis. :mrgreen:
feddesman

Bericht door feddesman »

Anton schreef:Let maar niet op Striker. Die heeft al langer last van een identiteitscrisis. :mrgreen:
zit hier geen psychiator hij heeft beetje last van MPS ene deel is mg-r andere seat
SilverCupr@

Bericht door SilverCupr@ »

feddesman schreef:help me ik snap het niet meer dacht toch egt dat ik hier op www.mg-r.nl zat
maar blijkbaar is dit www.seat-online.nl
of doet me pc weer raar :? :? :?
Ach, je bent nog geen week :!: lid van dit forum en heb nu al meerdere soortgelijke antwoorden van je gelezen.
Maar goed, dit is het laatste topicje waar je mij over Seat hoort zeuren hoor, don't worry!
feddesman

Bericht door feddesman »

SilverCupr@ schreef: Ach, je bent nog geen week :!: lid van dit forum en heb nu al meerdere soortgelijke antwoorden van je gelezen.
Maar goed, dit is het laatste topicje waar je mij over Seat hoort zeuren hoor, don't worry!
sorry kusje :lol: :lol:
Robert-220TC
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

hahah
maar ff om terug te komen op het onderwerp
wat heb je nu gekocht?
of wat ga je kopen???
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Ach ja, dat dit een MG-Rover forum is wil nog niet zeggen dat er niet over andere merken gepraat kan worden. Negen van de tien keer komt dat andere merk er dan niet zo goed van af :twisted:, maar er zijn uitzonderingen.
MPS?? Mmm, een schizofreen is nooit alleen en één met een identiteitscrisis al helemaal niet ;).
Afbeelding

feddesman

Bericht door feddesman »

200turbocoupe schreef:hahah
maar ff om terug te komen op het onderwerp
wat heb je nu gekocht?
of wat ga je kopen???
ik ga eerst deze week ff proefrijden in een zr die op pagina 4 van deze topic staat
en mischien ook nog kopen
feddesman

Bericht door feddesman »

Striker schreef:Ach ja, dat dit een MG-Rover forum is wil nog niet zeggen dat er niet over andere merken gepraat kan worden. Negen van de tien keer komt dat andere merk er dan niet zo goed van af :twisted:, maar er zijn uitzonderingen.
MPS?? Mmm, een schizofreen is nooit alleen en één met een identiteitscrisis al helemaal niet ;).
ja dat gezeur ook altijd als ik over ME ,MYSELF AND I praat allemal nonsens toch
ironman

Bericht door ironman »

feddesman schreef: en mischien ook nog kopen
Hahaha, ja dat kopen is altijd een belangrijk gedeelte van het process, anders krijg je nooit een auto.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Maar om idd op het topic terug te komen (voor ik nog meer afwijkingen naar m'n hoofd krijg :mrgreen: ): komt de rood-rozige kleur door de belichting van de foto, of is de auto in werkelijkheid ook die kleur?
Afbeelding

feddesman

Bericht door feddesman »

Striker schreef:Maar om idd op het topic terug te komen (voor ik nog meer afwijkingen naar m'n hoofd krijg :mrgreen: ): komt de rood-rozige kleur door de belichting van de foto, of is de auto in werkelijkheid ook die kleur?

daarom ga ik ook kijken denk belichting van de showroom

en zo niet,dan toch
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Als het niet aan de belichting ligt, dan is het wel een hele bijzondere kleur, nl. een supertallic. Dat maakt hem zeker nog unieker.
Afbeelding

feddesman

Bericht door feddesman »

what the fuck is supertallic
maar ik weet wel dat ze deze car op shows hebben gebruikt
als "showmodel"
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

MG-Rover levert enkele speciale lakken. De meest bijzondere heet Chromactiv, de auto lijkt dan net een kameleon en verkleurd.
Supertallic is een speciale metallic lak met daarin aluminium- en mica-deeltjes, waardoor het een beetje parelmoer effect krijgt.

Dit is een Chromactiv lak (Spectre):
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie