volgens mij alle D-serie bakken die er zijn. een SOHC bak past ook maar is korter geloof ik.
De D16A8 is trouwens 99% gelijk aan de D16Z5, mechanisch in ieder geval wel.
Welke olie op die 1.6 japcrap blokken?
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Waarschijnlijk niet, de motor heeft gewoon het vermogen niet en de bak is berekent op een motor waar het maximum vermogen bij een lager toerental vrij komt.Dutch schreef:Dus met een sohc heb je een hogere top?
Heb je bakverhoudingen van de twee bakken?
Een 5C35 bak in een Gti levert ook een lagere topsnelheid op, maar een VVC gaat weer wel harder.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Maar je hebt dus geen bak verhoudingen voor me?
Weet je dan wel welke codes de verschillende bakken hebben die passen?
En past elke civix/ rex gechipte ecu zo op mijn rovert? Las op een liever niet nader te noemen forum "waar ik me al voor schaam dat ik er zonder petje op gekeken heb"
dat de ecu van de roverts anders is dan van de hondo's? is dan ook de kabelboom anders?
Lijkt me een raar verhaal dat een producent het hele blok etc overneemt maar zelf een andere ecu gaat programeren, en andere kabelbomen gaat maken.
Weet je dan wel welke codes de verschillende bakken hebben die passen?
En past elke civix/ rex gechipte ecu zo op mijn rovert? Las op een liever niet nader te noemen forum "waar ik me al voor schaam dat ik er zonder petje op gekeken heb"

Lijkt me een raar verhaal dat een producent het hele blok etc overneemt maar zelf een andere ecu gaat programeren, en andere kabelbomen gaat maken.