Verschil 416 Gsi / 416Si
Verschil 416 Gsi / 416Si
Zoals er in de titel staat, is er een verschil tussen een 416Gsi van 1995 en een 416Si van 1996?
Ik weet namelijk een mooie 416Gsi break staan voor weinig, en ik ben al een tijdje op zoek naar een 2de auto waar de volledige familie volledig in kan...
2de vraag: Zijn deze blokjes te betrouwen? Diegene die ik bedoel heeft 170.000km...
Heeft deze er nog veel te goed of laat ik hem beter staan?
Greetz Rob de Sloper
Ik weet namelijk een mooie 416Gsi break staan voor weinig, en ik ben al een tijdje op zoek naar een 2de auto waar de volledige familie volledig in kan...
2de vraag: Zijn deze blokjes te betrouwen? Diegene die ik bedoel heeft 170.000km...
Heeft deze er nog veel te goed of laat ik hem beter staan?
Greetz Rob de Sloper
Ik zal hier even de link plaatsen. Laten staan of niet twijfelen?
De linker pinker is stuk, maar die heb ik nog liggen van men rover coupe...
De link:
http://www.2dehands.be/te-koop-rover-41 ... ek=auto_be
De linker pinker is stuk, maar die heb ik nog liggen van men rover coupe...
De link:
http://www.2dehands.be/te-koop-rover-41 ... ek=auto_be
Laatst gewijzigd door roverdude op do sep 06, 2007 9:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
De tourers kregen pas later het k-serie blok. ik zag 97 staan, volgens mij klopt dat wel zo'n beetje.tourerist schreef:is het zelfde motorblok als in de tourer
De 416si had vanaf het 95 model meteen de rover-motor.
Dus een 96 tourer en een 96 416si hebben verschillende motoren, terwijl 2 98'ers dezelfde hebben.
anyway de 1.6 is wel te vertrouwen, zeker als het de Honda variant betreft. Een goed lopende motor staat eigenlijk altijd garant voor een hoop extra kilometers, dus het verschilt per auto, dus testen en luisteren.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!