Hallo mensen,
onder het vloermatje van de bijrijder is het nat. De verwarming wordt wel gewoon warm, echter als ik naar mijn voeten richt lijkt het net alsof dit niet werkt.Ook de ruiten zijn vaak beslagen. Ik denk dat de kachelradiateur lek is.
Denken jullie dit ook en weten jullie misschien een adresje waar dit goedkoper dan bij de Rover dealer gemaakt kan worden? Hoeveel kost zoiets?
bij voorbaat dank
lekke kachelradiateur
- Roverforever
- MG-R Freak
ga best eens professionele hulp inroepen.
Een 1.8 is in de grond een erg sterke motor (behalve in de 75 mischien?) maar met een probleem met het koelwater mag je geen risico's nemen.
Allezins succes.
Een 1.8 is in de grond een erg sterke motor (behalve in de 75 mischien?) maar met een probleem met het koelwater mag je geen risico's nemen.
Allezins succes.
1988 Rover Vitesse & 1994 Rover 620i & 1994 Rover 827Si Coupé & 1995 Rover 827Si Saloon & 1998 Rover 620Si & 2003 Rover 45 1.8 & 2005 MG ZT CDTi+ & 2003 Rover 75 CDTi Tourer & 2004 Rover 75 4.6 V8 RHD & 2015 Volvo V70 T4 Nordic full option
Al tijdje geleden, misschien al opgelost maar toch:
Ik heb dit probleem ook gehad met mijn rover 400...
Na een 3 maandenlange zoektocht bleek dat mijn voorruit lekte... Met een Coca-Cola fles gevuld met water zag je het zo onder het plastic door stromen... (ruitenwissers omhoogstaand). Gekit met zwarte polymax en weer droge voetjes voor de bijrijder, ook condens gaat beter weg...
Cheers,
Roy
Ik heb dit probleem ook gehad met mijn rover 400...
Na een 3 maandenlange zoektocht bleek dat mijn voorruit lekte... Met een Coca-Cola fles gevuld met water zag je het zo onder het plastic door stromen... (ruitenwissers omhoogstaand). Gekit met zwarte polymax en weer droge voetjes voor de bijrijder, ook condens gaat beter weg...
Cheers,
Roy