dillemma in auto keus
-
Järv
- Moderator
- Contacteer:
Hya SilverCupr@,
.... ik lees hier allemaal voors en tegens ... maar als iemand al maanden naar Seats kijkt en pas sinds kort naar MG's .. en dan vervolgens een MG aanschaft zegt mij dat meer dan genoeg
en wat de bezoekers aantallen ... geneuzel over jalours zijn kan alleen geschreven worden door mensen die zelf ergens mee zitten ... want bezoekers aantallen, hoeveelheid leden e.d zeggen mij helemaal niets.
Ik heb liever gewoon een kluppie bij elkaar wat gezellig is en met elkaar door 1 deur kan en die niet alleen blind voor hun eigenmerk gaan maar andere auto's ook kunnen waarderen als die autos dat waard zijn
Cheers,
Dennis
.... ik lees hier allemaal voors en tegens ... maar als iemand al maanden naar Seats kijkt en pas sinds kort naar MG's .. en dan vervolgens een MG aanschaft zegt mij dat meer dan genoeg
en wat de bezoekers aantallen ... geneuzel over jalours zijn kan alleen geschreven worden door mensen die zelf ergens mee zitten ... want bezoekers aantallen, hoeveelheid leden e.d zeggen mij helemaal niets.
Ik heb liever gewoon een kluppie bij elkaar wat gezellig is en met elkaar door 1 deur kan en die niet alleen blind voor hun eigenmerk gaan maar andere auto's ook kunnen waarderen als die autos dat waard zijn
Cheers,
Dennis
You can go fast ... but I can go anywhere.
-
SilverCupr@
Dennis:
De voors en tegens zoals zie hiervoor zijn besproken blijven m.i overeind.
Ik pretendeer helemaal niet dan Seat heilig is, maar als ik het hier zo eens begrijp is MG dat dus wel.....
Dat van die bezoekers aantallen zei ik ook met een
.
Was ff nodig omdat jij zei dat het maar een kortzichtig zootje is op S-O.
Dat is absoluut niet zo, misschien moet je meer dan 1 topic lezen, dan zie je het zelf.
Het is een site die binnen 1 jaar meer dan 1000 leden heeft behaald en er onder die leden erg veel kennis aanwezig is.
Remco
De voors en tegens zoals zie hiervoor zijn besproken blijven m.i overeind.
Ik pretendeer helemaal niet dan Seat heilig is, maar als ik het hier zo eens begrijp is MG dat dus wel.....
Dat van die bezoekers aantallen zei ik ook met een
Was ff nodig omdat jij zei dat het maar een kortzichtig zootje is op S-O.
Dat is absoluut niet zo, misschien moet je meer dan 1 topic lezen, dan zie je het zelf.
Het is een site die binnen 1 jaar meer dan 1000 leden heeft behaald en er onder die leden erg veel kennis aanwezig is.
Remco
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
-
ironman
-
feddesman
- Striker
- MG-R Freak
Het zorgt ervoor dat wanneer je zo akelig hard een bocht doorgaat dat de auto zou gaan uitbreken, dat de snelheid van de wielen afzonderlijk wordt aangepast, zodat de auto als het ware weer rechttrekt (een stuk intelligenter dan traction control, want dat werkt op 2 wielen tegelijk). Erg grappig! :P
-
SilverCupr@
-
feddesman
-
SilverCupr@
: