dillemma in auto keus
-
- Moderator
- Contacteer:
Yep ... zo een Rover K-blok is toch inderdaad wel ff wat anders dan een *SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden) of ford blokkie ..... en helemaal als die VVC meuk erop zit.Striker schreef:.... een doorsnede Ford monteur toch niet graag aan m'n VVC laten sleutelen. Het is best een apart motortje, waar je wel verstand van moet hebben.
Ik ga liever naar de dealer ... 't kost misschien wat meer, maar ik zit wel met meer vertrouwen op de weg.
Plus .. de roverdealer kan zich niet verschuilen achter "oh? .. dat wist ik niet" ... 't is tenslotte hun auto .. dus kan ik 'm als het fout gaat vreselijk....juistja

Cheers,
Dennis

You can go fast ... but I can go anywhere.
-
- MG-R Core
Kijk eens aan,
weer een zieltje gewonnen door MG-R.nl
ZO gaat het nog eens druk worden hier en op de weg met al die Mg en ROVERs...
Misschien toch maar eens die 5 miljoen winnen, stap ik over op een ZT-T Bonneville
HAha
weer een zieltje gewonnen door MG-R.nl

ZO gaat het nog eens druk worden hier en op de weg met al die Mg en ROVERs...
Misschien toch maar eens die 5 miljoen winnen, stap ik over op een ZT-T Bonneville
HAha
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Of nog erger, ze stoppen er na onderhoud Ford kentekenplaathouders op.Maar ik zou een doorsnede Ford monteur toch niet graag aan m'n VVC laten sleutelen. Het is best een apart motortje, waar je wel verstand van moet hebben.

Dat zr geel lijkt wel verdacht veel op seat geel, scary shit.
Hé Sky, rijdt die RS turbo van jou toevallig tegenwoordig in Etten-leur eo rond, reed er vandaag bijna tegenaan, die gast vond mij niet snel genoeg na een stoplicht en ging er rechts langs, ik denk ik kan hem wel snel even inhalen maar dat zou zijn zelfvertrouwen voor de rest van zijn leven beschadigen.

Gr. Tomas