Aanschaf Rover... maar welke?

414 416 418 420 45
boy pastoor

Bericht door boy pastoor »

Ik kan uit ervaring zeggen dat onderdelen goed leverbaar zijn.
Heb 2 weken geleden nog een nieuwe deurgreep (buitenkant passagierszijde) moeten besteelen en binnen een week zat het onderdeel gespoten op de auto.
Heb al wel een keer gehad dat mijn garage (niet rover dealer) een uitlaat moest bestellen omdat er een gatje(best groot niet meer te plakken) in zat en dat duurde best lang 4 weken.
Maar normaal is het met onderdelen geen probleem.
Dus gewoon kopen :D :D
Groetjes boy
Emil

Bericht door Emil »

Mijn ouders hebben vandaag overigens een Rover 416 in Almere voor mij bekeken (Ik moest zelf werken en woon in Limburg).

Zag er prima uit volgens hun! Dus daar ga ik komende week werk van maken. Mooie kleur, geen roest o.i.d., nieuwe banden, schakelde perfect...
Wat wil een mens nog meer?
Sander02
MG-R Freak

Bericht door Sander02 »

ja joh zat onderdelen. Universeel en mogelijk ook orgineel.

Mijn 416 roest niet.

Als je er eentje koopt kijk dan even in het koelstof reservoir voor mayonaise vorming en onder olie dop. Als er troep zit dan moet je de koppakking laten vervangen. Vraag wanneer de distributieriem is vervangen.

Verder zou ik voor de Sedan gaan, want die is de mooiste, maar natuurlijk wel het nadeel van een vast gat waardoor je grote dingen er moeilijk of niet inkrijgt. Maar mooi is natuurlijk het belangrijkst :D
416SI 1996
Plaats reactie