Kabels doorknippen achterklep

214 216 218 220 25
Plaats reactie
pyara_pappoe

Kabels doorknippen achterklep

Bericht door pyara_pappoe »

hallo,

ik laat maandag mijn achterklep verwijderen. had 2 kleine roestplekjes, en moet deze even laten bijwerken. niks ernstigs, alleen moet het wel nu gebeuren , anders wordt het wel erger. onderhoud is natuurlijk belangrijk.

echter nu denk ik dat ik de kabels maar laat doorknippen om de achterklep netjes te kunnen verwijderen. later wil ik de kabels weer solderen en afplakken. echter heeft iemand een beter idee om de kabels later na het doorknippen weer netjes met mekaar in verbinding te brengen?? misschien heeft iemand een beter idee? dan hoor ik het graag ...
Zeppie
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Zeppie »

Solderen is toch een goede oplossing(wel netjes doen hé)en dan gewoon een krimpkousje er overheen .

grr
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Ik heb al keer of 10 een achterklep verwijderd, en ook meerdere keren geplaatst en ik heb NOOIT de kabels doorgeknipt. Maar je wil toch niet luisteren.(niet bij een R200 maar toch)

Laat dat schade herstel bedrijf dat de roestplekjes behandelt het maar doen, die weten wel waar ze de stekkers kunnen vinden.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Jai
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Jai »

.....En anders haal je gewoon alle schroeven los zodat je wat makkelijker die kabel los kan TREKKEN.... tis namelijk een simpel kliksysteem....
Jai

........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
lex

Bericht door lex »

Solderen is geen goede verbinding bij een bewegende kabelboom, met het solderen hard het koper uit en zal na een paar keer net naast de soldering het draad breken, gewoon de draadboom loskoppel is de beste manier, of gebruik AMP knijpverbindingen als het echt niet anders kan.
Maar luister beter naar de wijze raad van 118GTR.
schoenie
MG-R Addict
Bericht door schoenie »

idd knijpverbindingen zijn erg goed en als je er een krimpkousje overheen doet ziet het er nog netjes uit ook
MG TF wannahave
pyara_pappoe

heren zo makkelijk krijg je die draad er echt niet uit!!! ik heb alles al losgekoppeld stekkers enzo heb ik al gevonden. maar om die draad eruit te trekken!!! DAT GAAT ECHT NIET makkelijk bij een rover 200. en dan zit nog je derde remlicht draad er nog bij. die krijg je ook niet makkelijk eruit. zonder je spoiler eraf te halen, en als die is vast gekit is dat niet een goede oplossing.

maar ja ik laat het hun maar doen dan. zie wel hoe ze het doen.
Jarno

Bericht door Jarno »

vreemd, bij mij was dat allemaal geen probleem in mijn 200 :?
pyara_pappoe

oke vandaag de achterklep eraf laten halen. om de roest plekken te laten bijwerken. de klep werd door het garage bedrijf er wel makkelijk afgehaald. blijkbaar vond ikhetzelf te moeilijk. maar ja...
lex

Bericht door lex »

Je hebt duidekijk 2 linker handen
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
pyara_pappoe

dat kan.. ik had geen zin..... om het zelf te doen. hahaha... heb jij 2 linker benen dan maybe??
Dino

Bericht door Dino »

118GTR schreef:Ik heb al keer of 10 een achterklep verwijderd, en ook meerdere keren geplaatst en ik heb NOOIT de kabels doorgeknipt. Maar je wil toch niet luisteren.(niet bij een R200 maar toch)

Laat dat schade herstel bedrijf dat de roestplekjes behandelt het maar doen, die weten wel waar ze de stekkers kunnen vinden.
zou je het mij willen uitleggen :)
zit er al weken tegenaan te kijken...
mjha mischien dadenlijk toch eens overnieuw bekijken
lex

Bericht door lex »

pyara_pappoe schreef:dat kan.. ik had geen zin..... om het zelf te doen. hahaha... heb jij 2 linker benen dan maybe??
Ja ik kan inderdaad niet voetballen
Plaats reactie