Heb net een account aangemaakt.
Zal zo snel mogelijk te horen krijgen wat het kost om op testuren.
Laat je wel iets weten

Zal nog eens op Zscentral vragen voor wat info als zij die hebben.
ik heb bovenstaande ook hierzo gezienArnoud79 schreef:dat er geen gemaakt zijn voor de zs klopt niet helemaal ik heb er een gevonden bij banshee motorsport UK
http://www.bansheemotorsport.co.uk/cata ... s_id=15467
maar ja wat kost dat om hierheen te halen?
heb je een foto van hoe je blok eruit ziet en waar je leidingen lopen ?Lehcim schreef:De mijne ziet er nagenoeg hetzelfde uit als die bij banshee, alleen zit bij mij de aircoleiding in de weg om hem te kunnen monteren.
Durf ook niet echt zomaar die leiding te gaan buigen, ben bang dat het aluminium leidinkje dat niet overleeft.
Ik weet niet of jullie airco hebben en hoe die leiding bij jullie loopt, maar ik zou het voor de zekerheid maar even checken.
Dat is mijn ook mijn grootste probleemLehcim schreef:De mijne ziet er nagenoeg hetzelfde uit als die bij banshee, alleen zit bij mij de aircoleiding in de weg om hem te kunnen monteren.
Durf ook niet echt zomaar die leiding te gaan buigen, ben bang dat het aluminium leidinkje dat niet overleeft.
Ik weet niet of jullie airco hebben en hoe die leiding bij jullie loopt, maar ik zou het voor de zekerheid maar even checken.