Ik heb voor de vrouw een tweede auto op het oog; tuurlijk een Rover.
Een 214;
Waar moet ik bij een 200 op letten bij aanschaf?
Hier nog wat extra gegevens (van de site afgejoept natuurlijk);
BOUWJAAR: 1992
KM-STAND: 141.231
CARROSSERIE: Hatchback
AANTAL DEUREN: 3
KLEUR: Groen metallic
BRANDSTOF: Benzine
MOTOR INHOUD: 1396
TRANSMISSIE: Handmatig
GEWICHT: 1005
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
sorry dat ik gelijk offtopic ga.... maar kijk die velgen
en weer ontopic:
Het is een '92-er en dus zou deze de strakke voorkant moeten hebben zonder de chrome/zwarte grill. Ik zou ff kijken wat er allemaal vervangen is aan de voorkant ivm misschien een (zware) aanrijding ?!?!
Jai
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
He, dat lijkt een bekende. Die velgen zijn "seim" velgen als ik me niet vergis.
Ik zal het eens navragen, maar het lijkt de auto van mijn tante 10jaar terug, die velgen waren speciaal bestelt door de dealer. Ik vond ze practig destijds.
Bijzonder dure dingen trouwens, ze name de moeite de spaken de goede kant op te laten draaien. Oftewel een set van 4 waren eigenlijk 2 sets van 2, beetje jammer dat een minkukel ze niet goed geplaatst heeft.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
jaish112 schreef:sorry dat ik gelijk offtopic ga.... maar kijk die velgen
en weer ontopic:
Het is een '92-er en dus zou deze de strakke voorkant moeten hebben zonder de chrome/zwarte grill. Ik zou ff kijken wat er allemaal vervangen is aan de voorkant ivm misschien een (zware) aanrijding ?!?!
Tja, de velgen..... vind ze niet de mooiste maar goed, daar zal altijd wel wat aan te doen zijn. En daarbij, het is voor de vrouw, dus misschien zijn doppen wel de beste.......
En om dan maar weer on topic te blijven;
Strakke voorkant ...... ???
Euhm, ik ken alleen deze voorkant van de 200, wat zou de andere moeten zijn dan?
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Grill zegt nix ..... ik had een 214GSi uit 1990 en daar zat ook een grill op.
Toen rover de 200/400 modellen ineens met grill ging leveren heeft iedereen die nog in het bezit was van z'n nieuw gekochte 200/400 een bericht gekregen dat ze voor een paar centen een grill konden laten plaatsen bij de roverdealer.
Als je het zo stelt, dan zou het onbelangrijk kunnen zijn. Maar je kan er niet zeker van zijn dat de eigenaar van deze auto toendertijds die grill heeft laten plaatsen bij een roverdealer. Ik zou toch even, voor de zekerheid, onder de motorkap kijken of je geen oude schade kan herkennen. Kan je misschien nog een beetje afdingen .
Jai
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................