Ben der dan toch maar aan begonnen, met de hulp van men schoonbroer en -vader.
ik heb deze ingebouwd nu:
voorin pioneer TS-E176C
De deuren der af krijgen ging redelijk goed, alleen wisten we niet dat de klink los geklikt moest worden. Hierbij hebben we een pinnetje gebroken.
Ook het ijzertje van het mechanisme zat met een plastiekje vast, dit is vervangen door een stukje ijzerdraad.
We hebben stukjes mdf uitgezaagd waarop we de voorste speakers installeerden; zodat de ruiten toch nog omlaag konden.
De orginele tweeters heb ik er uit gehaald en de stekkers gebruikt voor de nieuwe. Ik heb we de stekkers voor de speakers moeten stuk maken om ze te laten passen.
achterin pioneer TS-E1796
hier ook wat problemen: de originele gaten passen enkel als de speakers gedraaid erin zitten. Dus, ik dacht, die netjes komen der toch op... Maar die passen in de originele goten niet... En om in dat ijzer te gaan slijpen en doen, heb ik ook geen zin. Dus, nu liggen de orignele deksels er gewoon losjes op. Hiervoor moet ik nog n oplossing zien te vinden.
Ook hier heb ik de stekkers moeten stuk maken om de kabels aan te sluiten.
Enige probleem dat ik nu nog heb: achterin trilt er iets wat ik niet kan ontdekken, al zal er nu nog wel meer gaan trillen op termijn
zeker als ik er eens een wooferke in heb liggen binnen afzienbare tijd.