Tomcat schreef:Hoorde wel van Stas dat jij nauwelijks veerweg meer had.. 't is ook een kwestie van rijstijl/smaak denk ik.. Ik begin oud te worden en dan heb je meer behoefte aan iets comfortabels
Ik heb ongeveer 40mm minder veerweg dan jij Genoeg hoor, Stas moet gewoon niet met 30 door een put van 20cm diep rijden :P
p.s. ik ben ook al bijna 26 hoor haha
Ik heb mijn auto kunnen kopen doordat de vrouw waar hij van was rugklachten had en niet meer in en uit de auto kon komen... En toen stond hij nog op standaard onderstel haha :P
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Tis is niet echt een zondag middag modje maar een 'heb ff niets te doen en d'r is weer nix op tv' modje van mijn lieve vriendje. Hij heeft mijn deurpanelen en wooferkist bekleed met witte sky en een goeie kist gemaakt voor mijn andere sub...
Ik vind het persoonlijk erg mooi zoals het geworden is. De achterpanelen moeten nog gedaan worden maar de corsa gaat ff voor aangezien die wél naar Automaxx mee gaat.
streetracer_norwin schreef:@ sil cool! Maarre gaat de tc nie mee naar amse?! Of lees k weer s half
Klopt. Ik ben de afgelopen weken weer ziek geweest door mijn MS (ogen, evenwicht en spraak). Of ik zelf mee ga is ook nog niet zeker maar dat de TC niet gaat is absoluut zeker. Vrijdag besluit ik pas of ik AMSE doe dit jaar. Ik hoop van wel maar met MS weet je het nooit zeker.....
Mijn lieve vriendje is weer heerlijk aan de knutsel geweest vandaag: "Morgen doe ik nix" Zei hij gister op de terugweg van AMSE.... Vandaag was ie om half 11 alweer onrustig omdat het bleef regenen, hihi.
Het resultaat:
Zoek de verschillen:
Ik vind ze errug gaaf!!! Gerald bedankt dat je ze mee hebt genomen, ik ben er über heppie mee!!