stukjes op achterbumper zr?

Plaats reactie
djhavac

stukjes op achterbumper zr?

Bericht door djhavac »

Ik heb een mg zr mk 2 van 2005. Maar ik heb een gewone achterbumper, dus zonder de bodykit van de 160. Nu zou ik graag ook die bodykit willen. Iemand enig idee of die stukjes apart zijn? of dat je de hele bumper opnieuw moet kopen?
greetz
wiep

Bericht door wiep »

stukjes zijn appart te verkrijgen
djhavac

Bericht door djhavac »

haha thx man.
da bespaart me weeral wat geld:)
dat wordt dus de volgende aankoop. de zijlijsten en de stukjes achteraan
merci é
ewald
MG-R Fanatic

Bericht door ewald »

bedoel je de stukjes onder de hoeken van de bumper die zoek ik ook waar kan je die kopen dan

zie mijn post hieronder ook ff
Afbeelding
djhavac

Bericht door djhavac »

ik heb hier een goeie firma in de buurt zitten. British Car Parts in De Pinte. Die kan aan alle stukken geraken tegen erg goeie prijzen. Heb er ook mijn x-power uitlaat gekocht voor maar 285 euro. In nederland heb ik niet direct een idee. Ik vermoed bij een oude mg-rover dealer. Die moet dat wel kunnen vinden.
de_jakke

Re: stukjes op achterbumper zr?

Bericht door de_jakke »

djhavac schreef:Ik heb een mg zr mk 2 van 2005. Maar ik heb een gewone achterbumper, dus zonder de bodykit van de 160. Nu zou ik graag ook die bodykit willen. Iemand enig idee of die stukjes apart zijn? of dat je de hele bumper opnieuw moet kopen?
greetz

Je had ze echt ineens moeten kopen, veel voordeliger!
djhavac

Bericht door djhavac »

kon ik niet. wagen was een toonzaalmodel. en trouwens. die stukjes kosten niet veel hoor. ik kon eraan geraken voor 80 euro voor allebei.
maar kdenk niet dat ik ze ga plaatsen. Denk dak ineens voor die kit van jdl ga gaan. veel mooier:)
ewald
MG-R Fanatic

Bericht door ewald »

heb ze via e-bay voor 17 pond nieuw. nu ff afwachten wat het verzenden kost zal wel een 10 pond zijn denk ik

nu nog hele of mischien die halve skirts zoeken voor een redelijke prijs laten spuiten en dan erop ermee
Afbeelding
Plaats reactie