mijn nieuwe 111!!
mijn nieuwe 111!!
Ga ik op mijn leeftijd toch nog in deze sectie terechtkomen.
Gauw een pet kopen!!
Maar hier is mijn aanwinst
Gewoon voor de lol erbij.
By bamm
By bamm
Bam.
Gauw een pet kopen!!
Maar hier is mijn aanwinst
Gewoon voor de lol erbij.
By bamm
By bamm
Bam.
Laatst gewijzigd door bam op ma jul 02, 2007 6:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Ja volgens mij is het ook de eerste hierpagan schreef:Is dit de eerste 100cabrio op t forum, of vergis ik me. Netjes hoor. Ze gaan idd veel geld in tegenstelling met de gewone 100jes.
Veel plezier ermee.
Cheers Pagan
Ja en idd ze worden steeds duurder.
Hij is van 96 en heeft 80dkm gereden, onder de motorkap is hij vreselijk stoffig en hij staat stijf van de tectiel.Green-acid schreef:vet vet vet
mooie auto juiste kleur..
wees er zuinig op :P
die dingen worden steeds meer geld waard.
hoeveel heeft de auto nu gelopen ?
en nog geen schade of roest ?
wel mooi hoor..
Hij was nl. vanaf nieuw meteen getectyleerd de bodem is een zwarte teerzooi zonder een spatje roest.
Alleen ja de achterste wielranden beginnen ze zijn nog te redden met novorox en plamuur.
En op de drempels links en rechts zit een klein beetje opervlakte roest op de overgang naar het achterste gedeelte.
Alleen de kap is opgeknapt maar zal met een jaar of twee vervangen moeten worden.
De achterklep is waanzinig hij is net iets groter dan een brievenbus.
Wachten is alleen tot vrijdag ze moeten nog de apk doen en de distributie wordt nog vervangen.
Maar brand los wat zijn de mogelijkheden wat betreft verbeteren van performance?
En dan bedoel ik subtiel, bij mijn 45 ben ik nu gestopt omdat ik aan de imitatievelgen ben begonnen.
Dus zoiets als stabilisator stangen etc etc peperbusvelgen
Bam.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Novorox of noverox is een middel dat een verbinding aangaat met roest.
Dit wordt omgezet in een harde chemische laag.
Je moet wel alle loszittende roest wegslijpen/krabben/schuren etc etc.
Wat je overhoud is meestal een glad oppervlak met pitjes roest. Deze pijes worden nu afgesloten en kun je het oppervlak behandellen met primer plamuur etc etc.
Het beste is volgens mij schoonslijpen NOVOROX erop zinkprimer eroverheen plamuur en dan primer en verf.
Je ziet Ed China bij Wheeler dealers dit spul wel eens gebruiken als hij iets wil redden en niet vervangen.
Maar laten de prof's hier maar eens hun verhaal over dit spul doen.
Volgens mij is het ideaal spul als je maar zoveel mogelijk roest weghaalt.
Bam.
Dit wordt omgezet in een harde chemische laag.
Je moet wel alle loszittende roest wegslijpen/krabben/schuren etc etc.
Wat je overhoud is meestal een glad oppervlak met pitjes roest. Deze pijes worden nu afgesloten en kun je het oppervlak behandellen met primer plamuur etc etc.
Het beste is volgens mij schoonslijpen NOVOROX erop zinkprimer eroverheen plamuur en dan primer en verf.
Je ziet Ed China bij Wheeler dealers dit spul wel eens gebruiken als hij iets wil redden en niet vervangen.
Maar laten de prof's hier maar eens hun verhaal over dit spul doen.
Volgens mij is het ideaal spul als je maar zoveel mogelijk roest weghaalt.
Bam.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Ziet er keurig uit.
Je vroeg om performance mods maar begon toen over velgen, wat bedoel je precies? Want peperbus velgen vallen bij mij niet onder het kopje performance onderdelen.
Stabi stangen van de mk3 gti passen er zonder problemen onder, ook een 16v motor is gemakkelijk te plaatsen.
Je vroeg om performance mods maar begon toen over velgen, wat bedoel je precies? Want peperbus velgen vallen bij mij niet onder het kopje performance onderdelen.
Stabi stangen van de mk3 gti passen er zonder problemen onder, ook een 16v motor is gemakkelijk te plaatsen.
Laatst gewijzigd door 118GTR op ma jul 02, 2007 10:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!