Hallo allemaal,
Ik zag al dat er meer mensen met het probleem zijn dat de ruitenwisser in de interval stand of bij het eenmalig laten wissen omhoog blijft staan. Dit probleem heb ik ook bij mijn Rover 214SI uit '97. Ik wil hier graag wat aan doen, maar nu had ik het idee om te kijken of ik de 2 ruitenwissers kan vervangen voor 1 in het midden die sowieso omhoog staat. Heeft iemand dit al eens gedaan of weet hoe dit moet? Of raad iedereen het meteen al af?
Daarnaast wilde ik eigenlijk mijn knipperlichten aan de zijkant van de auto aansluiten op mijn dimlicht. Ik zie namelijk wel eens auto's zo rond rijden en vind het wel gaaf staan + beter zichtbaar. Weet iemand hoe dit werkt en waar de kabels langs moeten?
Al vast bedankt allemaal!
Ruitenwisser en zij-knipperlichten
(N)iemand een idee?
Ik ben er al wel achter dat voor het zijknipperlicht de plus van het dimlicht op de min van het zijknipperlicht moet. Maar ik zou niet weten welke kleuren kabeltjes ik dan moet hebben en waar ik de tussen kabeltjes langs kan laten lopen, maar dat laatste moet niet zo heel moeilijk zijn denk ik.
Heeft iemand misschien een stroomschema liggen die ie hier kan plaatsen?
Ik ben er al wel achter dat voor het zijknipperlicht de plus van het dimlicht op de min van het zijknipperlicht moet. Maar ik zou niet weten welke kleuren kabeltjes ik dan moet hebben en waar ik de tussen kabeltjes langs kan laten lopen, maar dat laatste moet niet zo heel moeilijk zijn denk ik.
Heeft iemand misschien een stroomschema liggen die ie hier kan plaatsen?