helluppp condens gaat niet goed weg...
helluppp condens gaat niet goed weg...
hey
ben er dus achter gekomen dat de condens van me autoruiten niet goed weggeblazen wordt
warm helpt iets maar niet veel, koud al helmaal niks...
ik moet nu heel de tijd met een doek de condens weghalen en das niej handig en cker niet veilig...
iemand tips? of adviezen ?
tnx alvast
ben er dus achter gekomen dat de condens van me autoruiten niet goed weggeblazen wordt
warm helpt iets maar niet veel, koud al helmaal niks...
ik moet nu heel de tijd met een doek de condens weghalen en das niej handig en cker niet veilig...
iemand tips? of adviezen ?
tnx alvast
-
- MG-R Core
- Berichten: 2527
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Mijn advies is om je ruiten een heel goed schoon te maken, goed ontvetten enz.
want vuil zorgt er wel voor dat je ruit sneller beslaat..
en zeker nooit met een doek doen, want dan gaat het daarna alleen maar sneller....
Staat je schuif van je ventilatie heel toevallig op recirculeren, aangezien je dan de lucht uit de haal ipv buiten... beslaat ie ook heel snel
want vuil zorgt er wel voor dat je ruit sneller beslaat..
en zeker nooit met een doek doen, want dan gaat het daarna alleen maar sneller....
Staat je schuif van je ventilatie heel toevallig op recirculeren, aangezien je dan de lucht uit de haal ipv buiten... beslaat ie ook heel snel
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Mista T schreef:Mijn advies is om je ruiten een heel goed schoon te maken, goed ontvetten enz.
want vuil zorgt er wel voor dat je ruit sneller beslaat..
en zeker nooit met een doek doen, want dan gaat het daarna alleen maar sneller....
Staat je schuif van je ventilatie heel toevallig op recirculeren, aangezien je dan de lucht uit de haal ipv buiten... beslaat ie ook heel snel
ik heb geen schuifje.. wel een knopje met het teken van de lucht binnen de auto(weet ff geen naam:P) als ik die indruk gaat er een windvlaag door de auto heen..
het gaat btw om een auto met een airco systeem(die wel leeg is:()
maar dat ontvetten kan ik morgen idd wel ff proberen,want het lijkt ook idd of mijn ruit heel smerig is van binnen..
tnx voor je re:D
ik heb er ook last van bij mijn 400. Met name als ik zoals deze dagen de airco heb gebruikt lijkt het net of er ergens vocht wordt opgeslagen want als dan de airco wordt uitgezet lijkt beslaat mijn voorruit heel snel.
Mijn voorruit is goed schoon, want die is na het vevangen er van nog een keer goed schoon gemaakt.
Enige optie is gewoon de airco aan te laten staan.
Mijn voorruit is goed schoon, want die is na het vevangen er van nog een keer goed schoon gemaakt.
Enige optie is gewoon de airco aan te laten staan.
MG TF wannahave
Is je pollenfilter wel schoon en zijn alle bladeren uit het luchtkanaal bij je pollenfilter?streetracer_norwin schreef:
ik heb geen schuifje.. wel een knopje met het teken van de lucht binnen de auto(weet ff geen naam:P) als ik die indruk gaat er een windvlaag door de auto heen..
het gaat btw om een auto met een airco systeem(die wel leeg is:()
maar dat ontvetten kan ik morgen idd wel ff proberen,want het lijkt ook idd of mijn ruit heel smerig is van binnen..
tnx voor je re:D
Zelfde verhaal, als er bladeren en andere rotzooi in je luchtkanalen zitten en zeker bij je condensor dan worden deze nat en blijven nat en gaan muf stinken.schoenie schreef:ik heb er ook last van bij mijn 400. Met name als ik zoals deze dagen de airco heb gebruikt lijkt het net of er ergens vocht wordt opgeslagen want als dan de airco wordt uitgezet lijkt beslaat mijn voorruit heel snel.
Tevens wordt je condenswaterafvoer geblokeert en verergert het probleem.
Dus dashboardkastje eruit en schoonmaken die handel.
Bam.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Ik had het zelfde probleem, Het asje van de servomotor die de circulatie of recirculatie regelt draaide dol. Daardoor stond hij altijd op recirculatie.
Verholpen door het klepje met een plaatje en twee parkers vat te zetten zodanig dat er altijd buiten lucht en geen recirculatie naar binnen geblazen wordt.
Groet Frans
Verholpen door het klepje met een plaatje en twee parkers vat te zetten zodanig dat er altijd buiten lucht en geen recirculatie naar binnen geblazen wordt.
Groet Frans