1 ZR in Antwerpen en 3 ZR's Zele

Een MG-R.nl lid gezien in het wild? of een andere mooie MG of Rover ....
Boarderken
MG-R Freak

1 ZR in Antwerpen en 3 ZR's Zele

Bericht door Boarderken »

Nah, reed vandaag naar en van school en ben in totaal 4 ZR's tegengekomen :mrgreen:

De 1e vanmorgen om 7u30 in de file in Zwijndrecht richting Antwerpen 8)
Een mk2 X-Power Grey. Bestuurder was denk ik rond de 40 8) Had een nummerplaathouder van Cardoen.

Vanmiddag dan na men examen naar huis en ging nog effe langs bij men ex-vriendin :)

De 2e dan vanmiddag in Zele gespot :D Was een mk1, ook in X-Power Grey.
Nummerplaat: MKH-....
Ben erachteraan gegaan maar hij reed me net iets te snel in zone 50 en 30 :shock: Wou geen boetes ofzo dus maar gestopt met volgen :oops:
de tijd dat ik er wel achter zat vond ik vooral dat 'ie zoals met een 4x4 reed :? Bedoel dan dat 'ie met redelijke snelheid over vluchtheuvels enzo meer ging ... En met een mentaliteit van "Pas op, ik heb een exclusieve wagen, maak dat je weg bent" :?
Wss geen liefhebber die iet of wat respect heeft voor zen wagen :(

De 3e ook in Zele stond geparkeerd aan de kerk dus effe naast gezet en es rond de wagen gelopen 8) Zag er goed uit, mmoi onderhouden, ook van binnen :D
Tot er iemand naar me kwam en vroeg wat ik aan het doen was. Bleek het de eigenaar te zijn 8) Vertelde hem dat'k ook nog een Zr heb gehad maar een ongeluk had. Hij vond het ook jammer :(
Hij herinnerde zich wel eens een blauwe ZR met een sticker die hem voorbij stak en zwaaide. Hij zwaaide dan terug en nu besefte 'ie dat ik het was in de blauwe :D
Dus ook maar effe verteld van de club hier 8)
Hij ging een kijkje komen nemen zei hij :D

De 4e dan uiteindelijk. Ook in Zele :P
Een Ignition Blue mk2 8)
Ook mooi onderhouden maar niemand gezien...

Dit weekend toch wat flyers van de club printen :D
Kan ik ze dinsdag na men laatste examen gaan afleveren :P
02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
Plaats reactie