De Roewe 750
- arjan_m
- MG-R Core
- Berichten: 3507
- Lid geworden op: ma jul 18, 2005 10:13 am
- Woonplaats: Vlodrop
- Contacteer:
Vanaf volgend jaar wordt Roewe, de Chinese reïncarnatie van Rover, actief op de Europese markt. Dat meldt het vakblad Automotive News Europe. De Chinezen krijgen daarbij hulp van SsangYong.
Het Zuid-Koreaanse SsangYong valt net als Rowe onder de vlag van het Chinese SAIC-concern. Daarom is het mogelijk om gemakkelijk de infrastructuur van SsangYong in Europa te gebruiken om Roewe’s in ons werelddeel te distribueren.
Volgens Automotive News Europe, wordt het productiemodel van de Roewe W2, die onlangs op de autoshow in Sjanghai als concept car is getoond, zelfs onder de merknaam SsangYong bij ons op de markt gebracht. Van dit model start de productie later dit jaar. Naast de W2 heeft Roewe ook de 750 in het portfolio. Dat is een rechtstreekse afgeleide van de Rover 75. Die zal vanaf 2010 in Europa te koop zijn en naar alle waarschijnlijkheid gewoon de merknaam Roewe voeren.
Bron: autoweek.nl
Het Zuid-Koreaanse SsangYong valt net als Rowe onder de vlag van het Chinese SAIC-concern. Daarom is het mogelijk om gemakkelijk de infrastructuur van SsangYong in Europa te gebruiken om Roewe’s in ons werelddeel te distribueren.
Volgens Automotive News Europe, wordt het productiemodel van de Roewe W2, die onlangs op de autoshow in Sjanghai als concept car is getoond, zelfs onder de merknaam SsangYong bij ons op de markt gebracht. Van dit model start de productie later dit jaar. Naast de W2 heeft Roewe ook de 750 in het portfolio. Dat is een rechtstreekse afgeleide van de Rover 75. Die zal vanaf 2010 in Europa te koop zijn en naar alle waarschijnlijkheid gewoon de merknaam Roewe voeren.
Bron: autoweek.nl
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
- arjan_m
- MG-R Core
- Berichten: 3507
- Lid geworden op: ma jul 18, 2005 10:13 am
- Woonplaats: Vlodrop
- Contacteer:
Kep het net ook bij MG geplaatst, maar de site www.mg-rover.com is weer in de lucht...... Hou het in de gaten...
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
- VandenPlas
- MG-R Freak
- Berichten: 975
- Lid geworden op: zo aug 08, 2004 7:04 pm
- Woonplaats: Haarlem
- Contacteer:
Dit stukje vond ik op <autointernationaal.nl>
Lijkt erop dat de 750 van SAIC (voorlopig) onder het SsangYong label verkocht gaat worden...
En komt volgend jaar al naar Europa !

Lijkt erop dat de 750 van SAIC (voorlopig) onder het SsangYong label verkocht gaat worden...

SsangYong krijgt de Roewe 750 29-04-2007 17:11
De Chinese autofabrikant SAIC start eerder dan gepland met de verkoop van zijn eigen personenwagens in Europa. In plaats van 2009 moet volgend jaar al de start gemaakt worden. Het gaat daarbij om de Roewe 750, een licht gewijzigde versie van de Rover 75. De verkoop zal plaats vinden via het dealernetwerk van SsangYong, het Zuid Koreaanse automerk dat eigendom is van van SAIC. In Europa zal de ‘750’ ook onder SsangYong label verkocht gaan worden; de merknaam Roewe blijft gereserveerd voor de Aziatische afzetmarkten. Althans voorlopig, want Roewe komt in een later stadium alsnog naar Europa. Eerst wil SAIC voor Roewe een zelfstandig verkoopnetwerk opzetten. Hiervoor heeft men 2 jaar nodig. SAIC heeft dan tevens de W2 productierijp, welke in conceptvorm eerder deze maand op de autoshow in Shanghai debuteerde. Achter de schermen zal echter worden samengewerkt met SsangYong, hoewel de ‘front office’ duidelijk zal verschillen. In dit opzicht kan een vergelijking worden gemaakt met de merken Hyundai en Kia (of Peugeot en Citroën). SAIC gebruikt SsangYong en haar netwerk eveneens voor het betreden van de Koreaanse markt met Roewe.
Kroymans is in beeld om voor Nederland, België en Duitsland de import van de ‘750’ te gaan verzorgen; deze verkooporganisatie heeft nu reeds het merk SsangYong in zijn portefeuille. Dit Zuid Koreaanse merk kan de sedan goed gebruiken, want ondanks de komst van de Kyron en de Actyon lijkt de Nederlandse consument het wel gehad te hebben met de technisch volkomen achterhaalde SUV modellen. SAIC en SsangYong werken weliswaar aan een moderne cross-over met zelfdragende carrosserie en dwars voorin geplaatste motor, maar die is pas in 2010 productierijp. Voor SsangYong hoeft de (Roewe) 750 geen vreemde eet in de bij te zijn. Het klinkt misschien raar, maar dankzij de voor Zuid Koreaanse begrippen hoogwaardige Rexton heeft dit merk enigszins een premiumimago, dat goed combineert met het chique karakter van het voormalige Rover model. SAIC en Kroymans voorkomen zo de valkuil van Brilliance (en eigenlijk ook het door henzelf geïmporteerde Cadillac), namelijk dat er een merk verkocht moeten worden dat a) geen eigen dealernetwerk heeft b) bepaald niet ‘top of mind’ is bij de doelgroep en c) dit tegelijkertijd niet kan compenseren met een vechtprijs.
Zuur zijn de druiven voor de MG Rover dealers, die de Roewe 750 nu definitief aan hun neus voorbij zien gaan. Theoretisch kunnen zij inzetten op de MG7, de door Nanjing Automotive Corporation (NAC) ‘ontwikkelde’ versie van de MG ZT, maar deze Chinese partij geldt bij vriend en vijand als weinig professioneel en als financieel zwak. Niet uitgesloten wordt dat het tot een (gedwongen) samenwerking met SAIC komt. In dat geval wordt de komst van een rechtsgestuurde versie van de MG7 extra onzeker.

-
- The Big Boss
- Berichten: 8440
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB

heb je ook nog goed nieuws kunnen vinden


'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
- VandenPlas
- MG-R Freak
- Berichten: 975
- Lid geworden op: zo aug 08, 2004 7:04 pm
- Woonplaats: Haarlem
- Contacteer:
-
- Moderator
- Berichten: 4430
- Lid geworden op: ma nov 18, 2002 6:51 pm
- Woonplaats: Botlek
- Contacteer:
In een maleisische krant stond 2wkn terug juist dat aangezien beide chineese bedrijven staatsbedrijven zijn (of deels) en het in de toekomst zeer aannemelijk is dat ze toch samen gaan/moeten werken en het toch weer MG-Rover danwel MG-Roewe wordt omdat dit de merken sterker zou maken.
dat Ssangyong .. doet dat nog steeds met MercedesBenz motorblokken?
cheers,
Dennis
dat Ssangyong .. doet dat nog steeds met MercedesBenz motorblokken?
cheers,
Dennis

You can go fast ... but I can go anywhere.
- VandenPlas
- MG-R Freak
- Berichten: 975
- Lid geworden op: zo aug 08, 2004 7:04 pm
- Woonplaats: Haarlem
- Contacteer:
- arjan_m
- MG-R Core
- Berichten: 3507
- Lid geworden op: ma jul 18, 2005 10:13 am
- Woonplaats: Vlodrop
- Contacteer:
Bron Autointernational.nl
Roewe 750 wordt even duur als Toyota Camry
SAIC heeft gisteren de prijs bekend gemaakt van zijn eerst ´eigen´ auto, de Roewe 750. Dit model gaat op de thuismarkt tussen de 28.975 en 34.600 dollar kosten. Ter vergelijking: een Toyota Camry kost in China 24.725 à 33.725 euro maar gaat standaard de deur uit met een 2,0 liter 4 cilinder motor. De Roewe 750 beschikt over een 2,5 liter V6 motor. Zo dit model nu in Nederland te koop worden aangeboden, dan zou dit een startprijs van circa 44 mille betekenen. SAIC is van plan om de komende 5 jaar 30 modellen te lanceren.
-------
Fjew..... 44 mille, lijkt mij nogal veel niet? Vroeger werd de diesel verkocht voor 38 mille ter vergelijking. Ik weet niet wat een 2.5 V6 toen kostte? Iemand?
Roewe 750 wordt even duur als Toyota Camry
SAIC heeft gisteren de prijs bekend gemaakt van zijn eerst ´eigen´ auto, de Roewe 750. Dit model gaat op de thuismarkt tussen de 28.975 en 34.600 dollar kosten. Ter vergelijking: een Toyota Camry kost in China 24.725 à 33.725 euro maar gaat standaard de deur uit met een 2,0 liter 4 cilinder motor. De Roewe 750 beschikt over een 2,5 liter V6 motor. Zo dit model nu in Nederland te koop worden aangeboden, dan zou dit een startprijs van circa 44 mille betekenen. SAIC is van plan om de komende 5 jaar 30 modellen te lanceren.
-------
Fjew..... 44 mille, lijkt mij nogal veel niet? Vroeger werd de diesel verkocht voor 38 mille ter vergelijking. Ik weet niet wat een 2.5 V6 toen kostte? Iemand?
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Hmmm moeilijke keus.......dat wordt voor de meeste mensen dus zonder twijfel de toyota. i.p.v. de onbekende chinees.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
- The Big Boss
- Berichten: 8440
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
2.5 V6 sterling kostte nieuw ook ongeveer 45 mille
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
- arjan_m
- MG-R Core
- Berichten: 3507
- Lid geworden op: ma jul 18, 2005 10:13 am
- Woonplaats: Vlodrop
- Contacteer:
Tja dan vind ik 44 mille toch veel. Rover had zijn naam natuurlijk al mee, terwijl met Roewe of eigenlijk SsangYoong die de 750 hierheen brengt is dat natuurlijk een ander verhaal.
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
- arjan_m
- MG-R Core
- Berichten: 3507
- Lid geworden op: ma jul 18, 2005 10:13 am
- Woonplaats: Vlodrop
- Contacteer:
Roewe 750
Rating: 3 of 5 stars (opvallend!: de MG 7 heeft 4 of 5 stars)
The Roewe 750E is proof that Chinese car manufacturers are capable of producing more than simply cheap imitations
By Mark Andrews June 2007

We've taken the wrong way on a test drive... but it was no mistake. That's because Auto Express has had exclusive access to the new Roewe - pronounced 'wrong way' - to see if the Chinese car can compete with the UK's best family saloons.
Under the bonnet, the 750E uses an improved version of Rover's old 2.5-litre V6.
Our drive of the Rover 75-inspired 750E also comes hot on the heels of our first taste of the MG7, from Nanjing Automobile Company, which is also based on the British car.
Roewe's model, however, is built and engineered independently of the Nanjing-owned MG model. The 750E is a redeveloped 75, and is to be made on a dedicated production line being constructed by the manufacturer.
Two versions of the newcomer will be available, and they can be identified by their different front grilles. Top-spec models like the car we drove get a larger, more aggressive nose, while the base model in our main pictures looks more conservative. At the rear they are exactly the same, though, and the old 75's tail-lights have been revised.
On top of these tweaks, there's a bigger boot and a longer body - both of these changes have been made to improve the Roewe's practicality. But while overall length has increased by 116mm to 4,865mm, the kerbweight has gone down by 5kg to 1,585kg.
With no official test model available, we picked up our demonstrator from a franchised Roewe dealer in China, and were instantly impressed by the generally high standard of build quality. Our only criticism concerns the panel gaps, as the fitting of the front wings was inconsistent among the models in the showroom.
Inside, the cabin has been neatly trimmed and, as we swapped from the front to the rear seats, it became clear that there's more room for passengers than in the Rover. This is due to a 100mm increase in the wheelbase, taking it to 2,849mm.
Buyers initially have the choice of only two variants: the entry-level D or high-spec 750E. A third, the 750i, is set to join the line-up later in the year. Only one interior trim and five colours are available, although the cabin in our 750E is very tastefully finished.
The electrically adjustable seats, trimmed in cream Canadian leather, are supportive and comfortable, while wood detailing is fitted to the steering wheel, gearstick and doors.
Rear seats are comfortable and feature a large armrest, which folds down to reveal a drinks-holder and cubbyhole. But the centre passenger has to make do with a lapbelt - and that's not the only surprising omission from the model's kit tally.
While there is an LCD display in the centre console for use with the reversing camera and DVD player, sat-nav costs extra. You get MP3 and Bluetooth connectivity, but the cabin is fitted with only two airbags. The Roewe sales executive told us this was to save money, which was then reallocated to cover the cost of steel strengthening in the doors!
Under the bonnet, the 750E uses an improved version of Rover's old 2.5-litre V6. This is mated to a five-speed triple-mode automatic transmis-sion. The engine gives a reassuring growl when pushed, but is otherwise smooth and fairly responsive. Other powerplant options are due to be offered in the UK, while a hybrid model is also under development.
On the road, the Roewe provides a comfortable ride, even over bumpy, pothholed road surfaces. As with the old 75, the Chinese model has light and accurate steering. Driving aids such as Electronic Brakeforce Distribution and Vehicle Stability Control have been included, too.
When the 750 initially goes on sale in the UK next year, it will wear a SsangYong badge until a network of Roewe dealers is established - a process scheduled to happen in 2010. And on this evidence, British buyers have plenty to look forward to.
Rating: 3 of 5 stars (opvallend!: de MG 7 heeft 4 of 5 stars)
The Roewe 750E is proof that Chinese car manufacturers are capable of producing more than simply cheap imitations
By Mark Andrews June 2007

We've taken the wrong way on a test drive... but it was no mistake. That's because Auto Express has had exclusive access to the new Roewe - pronounced 'wrong way' - to see if the Chinese car can compete with the UK's best family saloons.
Under the bonnet, the 750E uses an improved version of Rover's old 2.5-litre V6.
Our drive of the Rover 75-inspired 750E also comes hot on the heels of our first taste of the MG7, from Nanjing Automobile Company, which is also based on the British car.
Roewe's model, however, is built and engineered independently of the Nanjing-owned MG model. The 750E is a redeveloped 75, and is to be made on a dedicated production line being constructed by the manufacturer.
Two versions of the newcomer will be available, and they can be identified by their different front grilles. Top-spec models like the car we drove get a larger, more aggressive nose, while the base model in our main pictures looks more conservative. At the rear they are exactly the same, though, and the old 75's tail-lights have been revised.
On top of these tweaks, there's a bigger boot and a longer body - both of these changes have been made to improve the Roewe's practicality. But while overall length has increased by 116mm to 4,865mm, the kerbweight has gone down by 5kg to 1,585kg.
With no official test model available, we picked up our demonstrator from a franchised Roewe dealer in China, and were instantly impressed by the generally high standard of build quality. Our only criticism concerns the panel gaps, as the fitting of the front wings was inconsistent among the models in the showroom.
Inside, the cabin has been neatly trimmed and, as we swapped from the front to the rear seats, it became clear that there's more room for passengers than in the Rover. This is due to a 100mm increase in the wheelbase, taking it to 2,849mm.
Buyers initially have the choice of only two variants: the entry-level D or high-spec 750E. A third, the 750i, is set to join the line-up later in the year. Only one interior trim and five colours are available, although the cabin in our 750E is very tastefully finished.
The electrically adjustable seats, trimmed in cream Canadian leather, are supportive and comfortable, while wood detailing is fitted to the steering wheel, gearstick and doors.
Rear seats are comfortable and feature a large armrest, which folds down to reveal a drinks-holder and cubbyhole. But the centre passenger has to make do with a lapbelt - and that's not the only surprising omission from the model's kit tally.
While there is an LCD display in the centre console for use with the reversing camera and DVD player, sat-nav costs extra. You get MP3 and Bluetooth connectivity, but the cabin is fitted with only two airbags. The Roewe sales executive told us this was to save money, which was then reallocated to cover the cost of steel strengthening in the doors!
Under the bonnet, the 750E uses an improved version of Rover's old 2.5-litre V6. This is mated to a five-speed triple-mode automatic transmis-sion. The engine gives a reassuring growl when pushed, but is otherwise smooth and fairly responsive. Other powerplant options are due to be offered in the UK, while a hybrid model is also under development.
On the road, the Roewe provides a comfortable ride, even over bumpy, pothholed road surfaces. As with the old 75, the Chinese model has light and accurate steering. Driving aids such as Electronic Brakeforce Distribution and Vehicle Stability Control have been included, too.
When the 750 initially goes on sale in the UK next year, it will wear a SsangYong badge until a network of Roewe dealers is established - a process scheduled to happen in 2010. And on this evidence, British buyers have plenty to look forward to.
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
- arjan_m
- MG-R Core
- Berichten: 3507
- Lid geworden op: ma jul 18, 2005 10:13 am
- Woonplaats: Vlodrop
- Contacteer:
Kwam dit bericht tegen op mg-rover.org;
SAIC (Roewe) en Nac (MG) hebben een intentieverklaring opgesteld voor samenwerking.
Hier het bericht;
Letter of intent signed between SAIC and NAC Wed, Aug 1st 2007
On 27th July, 2007, Shanghai Automotive Industry Corporation and Yuejin Motor Corperation had signed the letter of intent, showing both sides are willing to cooperate together and poll resource and assets to avoid competition. (NAC is a subsidiary of Yuejin Motor Corporation, similar to the way MG Rover was under Phoenix Consortium.)
According to the letter of intent, SAIC and Yuejin Motor will the adhere to the principle of a comprehensive cooperation, establishing a joint task force to investigate possible programmes and cooperation in the fields of vehicles, car parts, car sales and services, and the task of reorganising the relevant assets, to bring about the integration between SAIC and NAC.
This act is supported by the provincial governments of the respective companies.
English Source: http://www.china.org.cn/english/business/218894.htm
SAIC (Roewe) en Nac (MG) hebben een intentieverklaring opgesteld voor samenwerking.
Hier het bericht;
Letter of intent signed between SAIC and NAC Wed, Aug 1st 2007
On 27th July, 2007, Shanghai Automotive Industry Corporation and Yuejin Motor Corperation had signed the letter of intent, showing both sides are willing to cooperate together and poll resource and assets to avoid competition. (NAC is a subsidiary of Yuejin Motor Corporation, similar to the way MG Rover was under Phoenix Consortium.)
According to the letter of intent, SAIC and Yuejin Motor will the adhere to the principle of a comprehensive cooperation, establishing a joint task force to investigate possible programmes and cooperation in the fields of vehicles, car parts, car sales and services, and the task of reorganising the relevant assets, to bring about the integration between SAIC and NAC.
This act is supported by the provincial governments of the respective companies.
English Source: http://www.china.org.cn/english/business/218894.htm
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
- Boarderken
- MG-R Freak
- Berichten: 981
- Lid geworden op: di okt 25, 2005 10:19 pm
- Woonplaats: Lochristi (België)
Mogen we hieruit dan besluiten dat er een fusionering komt tussen SAIC en NAC
Zoja, nog goed nieuws eig want dan blijven beide merken samen


Zoja, nog goed nieuws eig want dan blijven beide merken samen

02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
-
- The Big Boss
- Berichten: 8440
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
zou idd fijn zijn als ze deze 'een-eiige tweeling' weer bij elkaar brengen 

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland