IK ZOEK...

Plaats reactie
schneider

IK ZOEK...

Bericht door schneider »

ik zoek een stukke lamba sensor die moet dienen om het gat te dichten in de uitlaat buis,

heb me een janspeed full exaust system gekocht,en daar zitten 2 gaten in voor de lamba(in het originele maar 1), en ik heb dit door de garagist laten doen,en zei dat ik dat ander gat ook moet dichten omdat hij daar niets voor had liggen.

dus ik zoek iets voor dat te dichten dus ik dacht aan een stukke lamba sensor waarmee je dat gat kunt dichten. anders moe tik het laten dichtlassen,en dat zie ik niet zo goed zitten!

het gaat hier om een mgzr.

alvast bedankt!
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Wat denk je van een bout?
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Dat was ook mijn eerste gedachte. Met een beetje locktight ertussen komt ie nooit meer uit... ;)
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
tutuur

Bericht door tutuur »

ik weet dat ik nu off-topic ga
maar wat heb je betaald voor dat uitlaat systeem?
alvast bedankt
feddesman

Re: IK ZOEK...

Bericht door feddesman »

schneider schreef:ik zoek een stukke lamba sensor die moet dienen om het gat te dichten in de uitlaat buis,

heb me een janspeed full exaust system gekocht,en daar zitten 2 gaten in voor de lamba(in het originele maar 1), en ik heb dit door de garagist laten doen,en zei dat ik dat ander gat ook moet dichten omdat hij daar niets voor had liggen.

dus ik zoek iets voor dat te dichten dus ik dacht aan een stukke lamba sensor waarmee je dat gat kunt dichten. anders moe tik het laten dichtlassen,en dat zie ik niet zo goed zitten!

het gaat hier om een mgzr.

alvast bedankt!
Ik heb ook een janspeed systeem.en in dat gat moet een lamda emulator
anders blijft je eculampje op je dashboard constant branden.
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Re: IK ZOEK...

Bericht door 118GTR »

feddesman schreef: Ik heb ook een janspeed systeem.en in dat gat moet een lamda emulator
anders blijft je eculampje op je dashboard constant branden.
niet al het oorspronkelijke systeem ook maar 1 lambda sensor had, simpel.

De ECU kreeg 1 signaal vanuit de lambda sensor, en na de upgrade, krijgt de ECU nog steeds 1 signaal vanaf diezelfde lambda sensor(die nu toevallig in een ander stuk metaal geschroeft zit, big deal)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
schneider

Bericht door schneider »

de emulator is aangsloten, dus geen problemen met dat ecu lampke.

een bout had ik ook al aangedacht hoor.maar een geschikte bout daarvoor
kan je niet vinden ofje moest ze op maat laten maken, dus ik dacht aan een 2de sonde om daar in te steken en niet aan te sluiten zodat dat gat dicht is

ik heb die van een medeforummer overgekocht. :p

en als ik nu een iets kleinere bout neem en daar locktight tussen,kan dat geen kwaad?? dat wordt wel allemaal enorm heet he

greets
schneider

Bericht door schneider »

Tomcat schreef:Gewoon een bout erin draaien, no problemo.. Is bij mij ook gedaan. Bij mij is meteen de sensor verlengd. Hij zit nu ergens onder in het spruitstuk, waar hij het zuurstofgehalte van alle 4 de cilinders tegelijk meet ipv. maar 1 zoals eerst 8)
en heeft de garage die bout erin gedraaid?want ik vind er maar geen :(
weet je nog exact wat de diameter was?
schneider

Bericht door schneider »

ok, dat probleem is dus opgelost, heb idd een bout kunnen bemachtigen door een ford garage 500meter van me die hadden er net nog 1 liggen op die maat,dus dat was wel geluk hebben.

bedankt
Plaats reactie