IK ZOEK...
IK ZOEK...
ik zoek een stukke lamba sensor die moet dienen om het gat te dichten in de uitlaat buis,
heb me een janspeed full exaust system gekocht,en daar zitten 2 gaten in voor de lamba(in het originele maar 1), en ik heb dit door de garagist laten doen,en zei dat ik dat ander gat ook moet dichten omdat hij daar niets voor had liggen.
dus ik zoek iets voor dat te dichten dus ik dacht aan een stukke lamba sensor waarmee je dat gat kunt dichten. anders moe tik het laten dichtlassen,en dat zie ik niet zo goed zitten!
het gaat hier om een mgzr.
alvast bedankt!
heb me een janspeed full exaust system gekocht,en daar zitten 2 gaten in voor de lamba(in het originele maar 1), en ik heb dit door de garagist laten doen,en zei dat ik dat ander gat ook moet dichten omdat hij daar niets voor had liggen.
dus ik zoek iets voor dat te dichten dus ik dacht aan een stukke lamba sensor waarmee je dat gat kunt dichten. anders moe tik het laten dichtlassen,en dat zie ik niet zo goed zitten!
het gaat hier om een mgzr.
alvast bedankt!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Wat denk je van een bout?
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Re: IK ZOEK...
Ik heb ook een janspeed systeem.en in dat gat moet een lamda emulatorschneider schreef:ik zoek een stukke lamba sensor die moet dienen om het gat te dichten in de uitlaat buis,
heb me een janspeed full exaust system gekocht,en daar zitten 2 gaten in voor de lamba(in het originele maar 1), en ik heb dit door de garagist laten doen,en zei dat ik dat ander gat ook moet dichten omdat hij daar niets voor had liggen.
dus ik zoek iets voor dat te dichten dus ik dacht aan een stukke lamba sensor waarmee je dat gat kunt dichten. anders moe tik het laten dichtlassen,en dat zie ik niet zo goed zitten!
het gaat hier om een mgzr.
alvast bedankt!
anders blijft je eculampje op je dashboard constant branden.
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Re: IK ZOEK...
niet al het oorspronkelijke systeem ook maar 1 lambda sensor had, simpel.feddesman schreef: Ik heb ook een janspeed systeem.en in dat gat moet een lamda emulator
anders blijft je eculampje op je dashboard constant branden.
De ECU kreeg 1 signaal vanuit de lambda sensor, en na de upgrade, krijgt de ECU nog steeds 1 signaal vanaf diezelfde lambda sensor(die nu toevallig in een ander stuk metaal geschroeft zit, big deal)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
de emulator is aangsloten, dus geen problemen met dat ecu lampke.
een bout had ik ook al aangedacht hoor.maar een geschikte bout daarvoor
kan je niet vinden ofje moest ze op maat laten maken, dus ik dacht aan een 2de sonde om daar in te steken en niet aan te sluiten zodat dat gat dicht is
ik heb die van een medeforummer overgekocht.
en als ik nu een iets kleinere bout neem en daar locktight tussen,kan dat geen kwaad?? dat wordt wel allemaal enorm heet he
greets
een bout had ik ook al aangedacht hoor.maar een geschikte bout daarvoor
kan je niet vinden ofje moest ze op maat laten maken, dus ik dacht aan een 2de sonde om daar in te steken en niet aan te sluiten zodat dat gat dicht is
ik heb die van een medeforummer overgekocht.

en als ik nu een iets kleinere bout neem en daar locktight tussen,kan dat geen kwaad?? dat wordt wel allemaal enorm heet he
greets
en heeft de garage die bout erin gedraaid?want ik vind er maar geenTomcat schreef:Gewoon een bout erin draaien, no problemo.. Is bij mij ook gedaan. Bij mij is meteen de sensor verlengd. Hij zit nu ergens onder in het spruitstuk, waar hij het zuurstofgehalte van alle 4 de cilinders tegelijk meet ipv. maar 1 zoals eerst

weet je nog exact wat de diameter was?