gemodificeerd middenconsole
gemodificeerd middenconsole
hallo mensen.
wie weet waar ik een rover 200 middenconsole kan krijgen, waar i.p.v. de sigaretten aansteker en het sigarettenbakje, een radio gat zit van din 1 ? dus een middenconsole met 2 radio gaten erin ??? ik ben dringend op zoek naar dit... als iemand hieraan kan komen voor mij dan hoor ik het graag. moet de kleur zwart hebben.
ik heb gehoord dat zulke middenconsolen wel zijn te verkrijgen... alleen waar ?
wie weet waar ik een rover 200 middenconsole kan krijgen, waar i.p.v. de sigaretten aansteker en het sigarettenbakje, een radio gat zit van din 1 ? dus een middenconsole met 2 radio gaten erin ??? ik ben dringend op zoek naar dit... als iemand hieraan kan komen voor mij dan hoor ik het graag. moet de kleur zwart hebben.
ik heb gehoord dat zulke middenconsolen wel zijn te verkrijgen... alleen waar ?
-
- MG-R Fanatic
staat op ebay te koop
This is made to fit a lilliput 7" lcd Touch or normal screen!! It comes without a screen (full housing inc for screen transplant so any lcd screen can but put in as long as its 7"). Its finsihed off in satern black so looks like it was from the factory.
http://cgi.ebay.co.uk/Mg-Rover-ZR-200-2 ... dZViewItem
hey lex,
dus je hebt me BRM live gezien hehehe.. en hoe vond je hem in het echt
van waar ben jij eigenlijk ook den haag ? ik woon daar vlakbij bij het regentesseplein
ik zal morgen effe kijken. maar is dat wel mooi dan met die aluminium plaat ? en wat bedoel je precies met die draaing erin? ik ga even kijken.. 
dus je hebt me BRM live gezien hehehe.. en hoe vond je hem in het echt

van waar ben jij eigenlijk ook den haag ? ik woon daar vlakbij bij het regentesseplein

Ik woon nu in Den Hoorn dat ligt tegen Delft aan, en als ik naar Scheveningen rij dat ga ik altijd binnendoor, mijn ouders komen uit Den Haag dus ik vind er mijn weg wel.
Ik zag je auto meteen staan en ja wat ik er van vind. BRM rules .
Met die draaing bedoel ik het effect wat op het aluminium is gebruikt in de interieur delen van de BRM er zijn plaatjes aluminium in de handel met het zelfde effect dus het zou goed passen bij de rest.
Demonteer je console en maak het passend. Als je kan knippen met papier en schaar, kan je het ook met dun aluminium.succes
Ik zag je auto meteen staan en ja wat ik er van vind. BRM rules .
Met die draaing bedoel ik het effect wat op het aluminium is gebruikt in de interieur delen van de BRM er zijn plaatjes aluminium in de handel met het zelfde effect dus het zou goed passen bij de rest.
Demonteer je console en maak het passend. Als je kan knippen met papier en schaar, kan je het ook met dun aluminium.succes
oke cool man. ik wist niet dat er alluminium was met die draaing erin. die kan ik dus gewoon kopen bij Hornbach? moet ik het dan nog wel schuren ofzo? of hoeft dat niet?
en wat vind je van hoe ik hem heb gemaakt? met die zr kit etc...
brm is echt een mooie auto vind ik. heeft echt een speciaal character. die hele auto
hoewel ik een mg zr met een brm interieur ook wel tof zou vinden, een mooie gele met knal rood BRM INTERIEUR.. lijkt me wel cool 
en wat vind je van hoe ik hem heb gemaakt? met die zr kit etc...

ieder zijn ding, ik vind dat de BRM standaard de aller mooiste.
jij moet wel van hindoestaanse afkomst zijn met die kleuren geel en rood het lijkt wel poederfeest
Het aluminium hoef je niet te schuren . http://www.metaalwinkel.nl/index.php?item=1228
jij moet wel van hindoestaanse afkomst zijn met die kleuren geel en rood het lijkt wel poederfeest

Het aluminium hoef je niet te schuren . http://www.metaalwinkel.nl/index.php?item=1228