mg zr sideskirts MK1

Plaats reactie
pyara_pappoe

mg zr sideskirts MK1

Bericht door pyara_pappoe »

beste mensen,

ik heb vandaag een set mg zr mk1 sideskirts gekocht. echter hoe moet je deze ophangen? ik heb begrepen dat je een speciale ophang mechanisme heb om je mg zr sideskirts netjes op te hangen klopt dit??

en hoe moet je ze precies ophangen aan je auto? is er hiervoor ergens een handleiding of voorbeeld op internet die dit laat zien,?

alvast bedankt.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Standaard zitten ze met dubbelzijdige tape, een aantal klemmetjes en plaatjes in de wielkasten.
Ik heb ze gewoon met goede lijm (waar ruiten mee worden vastgelijmd) laten vastzetten.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
pyara_pappoe

juist die plaatjes in de wielkasen, die heb ik denk ik nodig. en dan zal ik er kit tussen zetten. echter die plaatjes heb ik nodig... wie heeft die voor mij of waar kan ik die kopen?
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

gebruik de zoek functie eens er is hier op het forum zelfs eens het onderdeel nummer genoemd. Wat wil je dan nogmeer nietwaar :lol:
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
ewald
MG-R Fanatic

Bericht door ewald »

Side Skirt End brackets - Right Hand Part No DDJ000390
Side Skirt End brackets - Left Hand Part NoDDJ000380

kun je even laten weten of ze makkelijk te bestellen zijn? ik heb ook een setje nodig in de toekomst

ps je oude 214 heeft ook reeds weer een andere eigenaar. heb nu een 25 uit 2005 in x-power grey
Afbeelding
sjon

Bericht door sjon »

bestellen is supersimpel en supersnel, gewoon even bij een (ex)dealer langs gaan en ze bestellen. Je hebt ze binnen een week.
ewald
MG-R Fanatic

Bericht door ewald »

ik heb het nummer van de klemmtjes niet kunnen vinden )ook niet met de zoekfunctie) heeft iemand die voor mij
Afbeelding
pyara_pappoe

hey ewald,

heb je mijn ouder eerste rover verkocht? hoe lang heb je ermee gereden? en hoeveel km stond erop... was het nog gelukt met die hemel? trouwens motorisch was de auto goed he? geen problemen mee gehad ?

ik heb nu een brm
ben er erg tevreden met.
ewald
MG-R Fanatic

Bericht door ewald »

heb er iets minder dan een jaartje meegedaan, mororisch was het allemaal goed alleen een nieuwe start motor ingedaan en nieuwe bandjes verder alles okay hij is met 230.000 weggegaan.

hemel heb ik gelijmd

heb nu een 25 met maar 20.000 op te teller dat rijdt toch echt wel ff anders.
Afbeelding
pyara_pappoe

ja dat geloof ik best. 230.000 wow man... maar toch een goede koop.... wie heeft hem trouwens gekocht? ook iemand van het forum?
pyara_pappoe

beste mensen,
eb even gebeld vandaag naar minor cars. echter ik heb het partnumber nodig van de brackets, van de mg zr 1 sideskirts voor links VOOR EN ACHTER, en voor rechts VOOR EN ACHTER. heeft iemand deze voor mij.... heb ze met spoed nodig, en moet ze bestellen.

de nummers die hier staan zijn enkel 2 paar. dus ik mis nog 2 . kunnen jullie mij a.u.b. helpen met het volledige setje van 4. en wat dan precies het partnummer is van elk van deze 4. dus voor links, voor en achter, en voor rechts, voor en achter.
ewald
MG-R Fanatic

Bericht door ewald »

http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t ... t=brackets

hier is gesproken over paketjes met 2stuks per paketje
Afbeelding
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

ze hebben bij Minor cars toch ook EPC?? kunnen ze gewoon opzoeken, of zie ik dat verkeerd :roll:
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
pyara_pappoe

ja klopt. ik heb ze al besteld.13,50 ofzo per stuk.
Plaats reactie