onderstel
onderstel
hi,
passen ophangingskits voor de zr ook op een 200? daarmee bedoel ik veren en dempers (ik noem maar wat een kw variant 2 kit bvb)
of passen eventueel alleen de veren van een zr ook op de dempers van een 200.
en is er een groot verschil tussen originele dempers en veren van een ZR 105 en een ZR 160. zijn die zwaarder uitgevoerd of zo.
passen ophangingskits voor de zr ook op een 200? daarmee bedoel ik veren en dempers (ik noem maar wat een kw variant 2 kit bvb)
of passen eventueel alleen de veren van een zr ook op de dempers van een 200.
en is er een groot verschil tussen originele dempers en veren van een ZR 105 en een ZR 160. zijn die zwaarder uitgevoerd of zo.
MG ZR S1800
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Een BRM wordt gezien als de ultime 200 mk3, wordt er niet beter op als je de ZR spullen eronder zet denk ik. Tenzij "het betere" van de BRM in andere dingen zit zoals het LSD.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Volgens mij is de eerste helemaal niet in hoogte verstelbaar.
d8 dat het was:
1. dempers instelbaar
2. hoogte en dempers instelbaar
3. Hoogte dubbel instelbaar(je kunt nu bijvoorbeeld de veerweg verkorten maar de auto wel hoog houden) + dempers dubbel instelbaar(ingaande + uitgaande slag)
d8 dat het was:
1. dempers instelbaar
2. hoogte en dempers instelbaar
3. Hoogte dubbel instelbaar(je kunt nu bijvoorbeeld de veerweg verkorten maar de auto wel hoog houden) + dempers dubbel instelbaar(ingaande + uitgaande slag)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
het beter van de brm zit indd in die lsd, vandaar dat zr dempers en veren misschien wel iets kunnen doen, maar eigenlijk was ik naar het kijken voor coilovers, maar die vind je niet altijd voor de 200 maar wel voor de zr, dus wou ik even zekerheid of dat ook zou passen.118GTR schreef:Een BRM wordt gezien als de ultime 200 mk3, wordt er niet beter op als je de ZR spullen eronder zet denk ik. Tenzij "het betere" van de BRM in andere dingen zit zoals het LSD.
alvast bedankt dus
MG ZR S1800