@#$%#@%#@%@#%!#@$ !!!!!! Ingebroken !!!!!!

414 416 418 420 45
Plaats reactie
rakram1

@#$%#@%#@%@#%!#@$ !!!!!! Ingebroken !!!!!!

Bericht door rakram1 »

Ingebroken in mijn auto.

Linker achterruit ingetikt en dvd wisselaar gejat !

Hebben ze voor de kabels van beide claxons losgetrokken omdat het originele alarm afging.
Dachten zeker dat ie op zo'n stomme plek zou zitten.

Gevolg: 2x defecte claxons en beschadigde draden en kapotte bevestigingen in de bumper van de kapjes (mistlampen)

:evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Wie o wie kan mij helpen aan een set originele claxons voor weinig.
Het gaat om een rover 400 bj 1998 (denk dat ze allemaal hetzelfde zullen zijn)
Zeppie
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Zeppie »

Wat een stelletje lam $#@#%$#$# .poten afhakken.mijn moesten ze dit weekend ook hebben .. hebben ze een soort van saus over mijn auto heen geflikkerd ben 2 uur bezig geweest het eraf te poetsen kolere lijers

Suc6 met je schade afhandeling in ieder geval.

Gr piet
rakram1

Bericht door rakram1 »

ja thanks !

Maar zo'n sausje is ook niet lekker wegpoetsen........

Anyway, een hoop ellende en nu doet de verzekering ook nog eens moeilijk: zou zgn niet verzekerd zijn voor de dvd wisselaar terwijl ik nota bene een aanvullend pakket heb genomen voor audio.
Zeppie
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Zeppie »

Aaaaargh,krijg je zoiets weer.heb zoiets gehad met mijn Laguna,die was wa extra plus verzekerd of zoiets.
Jaaa als je moet betalen zijn ze er vlot bij ,maar owee als je iets wilt claimen.. :evil:

Gr Piet
rakram1

Bericht door rakram1 »

Zeppie schreef:Aaaaargh,krijg je zoiets weer.heb zoiets gehad met mijn Laguna,die was wa extra plus verzekerd of zoiets.
Jaaa als je moet betalen zijn ze er vlot bij ,maar owee als je iets wilt claimen.. :evil:

Gr Piet
Ja joh, heb nu een flinke discussie: blijkt nl dat ik wel dat pakket had en dus recht op vergoeding. Wat blijkt nu: hebben ze ineens de polisvoorwaarden veranderd en bestaat dit aanvullend pakket niet meer !

Tja, nog ff: wordt dus een hele vervelende kwestie, want het lijkt mij toch dat ze dat niet zomaar mogen aanpassen terwijl ik het pseciaal heb afgesloten ?

O ja: Het gaat dus om Unive, je weet wel die zonder winstoogmerk...

Yeh right :twisted:
Sander02
MG-R Freak

Re: @#$%#@%#@%@#%!#@$ !!!!!! Ingebroken !!!!!!

Bericht door Sander02 »

rakram1 schreef:Ingebroken in mijn auto.

Hebben ze voor de kabels van beide claxons losgetrokken omdat het originele alarm afging.
Dachten zeker dat ie op zo'n stomme plek zou zitten.
Balen man!

Maar ff een vraagje, waar hebben ze dat dan losgetrokken? bedoel je dat ze de motorkap geopend hebben?
416SI 1996
rakram1

Re: @#$%#@%#@%@#%!#@$ !!!!!! Ingebroken !!!!!!

Bericht door rakram1 »

Sander02 schreef: Balen man!

Maar ff een vraagje, waar hebben ze dat dan losgetrokken? bedoel je dat ze de motorkap geopend hebben?
nee achter je bumper thv de mistlampen of de afdekkapjes zitten de claxons.

bij mij hebben ze de mistlampen eruit getrokken en vervolgens de kabels van de claxons. zowel links en rechts zit er 1tje.

kijk op www.rakesh.mijnalbums.nl bij de foto's van mijn auto's en scroll helemaal naar de laatste paar foto's. deze zijn van de inbraak dan zie je ook welke kabels ik bedoel en waar ze zitten
Sander02
MG-R Freak

Bericht door Sander02 »

Hee jij hebt een 400 met rondom chrome lijsten? Heb je dat zelf gemaakt?
416SI 1996
rakram1

Bericht door rakram1 »

Sander02 schreef:Hee jij hebt een 400 met rondom chrome lijsten? Heb je dat zelf gemaakt?
zat er op toen ik hem kocht, maar is idd zelf gemaakt.

Ben er zelf niet helemaal kapot van hoe het gemaakt is. Het staat wel erg mooi kan ik je zeggen.

Je kan volgens mij bij Auto style in verschillende formaten en lengtes de strips kopen.
Pieter

Bericht door Pieter »

Wacht maar tot je ruzie krijgt met je lokale Duiven koloni, dan ben je blij met saus :lol:
Plaats reactie