Miserie miserie
net nieuws gekregen van de garage. Morgen wordt de expertise gedaan en de stukken zullen er ten vroegste midden volgende week zijn. Met beetje pech zelf 2 weken. Ik zal hem dus minstens nog 3-4 weken moeten missen. Wat dus een grandioze ramp is aangezien ik 3 keer per week naar het ziekenhuis moet:s
man als ik die lul tegenkom die tegen mij is gereden. Tzal toch zijnen besten dag nie zijn dan ze!
man als ik die lul tegenkom die tegen mij is gereden. Tzal toch zijnen besten dag nie zijn dan ze!
bij mij heeft een vandaal op de parking van de supermarkt een kras in mijn deur getrokken
niet van een winkelkarretje, want die trekken geen "z" vorm en niet van een deur, die maken putjes, echt een sleutelkras
Ik had hem net gewassen, was van plan nog laagje was te geven, maar de zin is ineens ver weg.
Natuurlijk ook geen getuigen, en bewakingscamera's mogen niet gebruikt worden als bewijs, dus heb ze ook niet mogen zien...
Ik ben pissed, en had graag de dader zijn hoofd tot moes geslagen

niet van een winkelkarretje, want die trekken geen "z" vorm en niet van een deur, die maken putjes, echt een sleutelkras

Ik had hem net gewassen, was van plan nog laagje was te geven, maar de zin is ineens ver weg.
Natuurlijk ook geen getuigen, en bewakingscamera's mogen niet gebruikt worden als bewijs, dus heb ze ook niet mogen zien...
Ik ben pissed, en had graag de dader zijn hoofd tot moes geslagen