Miserie miserie
Miserie miserie
Rijd ge op een dooie vrijdagavond even naar de colruyt. Vlamt er toch wel geen kalf met een dom corsatje tegen uwen auto zeker. man man
Die kerel knippert om de straat in te slaan waar ik uit kom. Dus ik zeg ja, ik kan oversteken en linksaf slaan. Rijdt hij toch nie ineens rechtdoor zeker? Resultaat: zijscherm, motorkap, koplamp, bumper, en nog heel wat onderhuidse miserie. Nog een geluk da er zoiets bestaat als omnium of ik was geruïneerd denk ik.
Leuk begin van het verlengde weekend!!!!!!
Die kerel knippert om de straat in te slaan waar ik uit kom. Dus ik zeg ja, ik kan oversteken en linksaf slaan. Rijdt hij toch nie ineens rechtdoor zeker? Resultaat: zijscherm, motorkap, koplamp, bumper, en nog heel wat onderhuidse miserie. Nog een geluk da er zoiets bestaat als omnium of ik was geruïneerd denk ik.
Leuk begin van het verlengde weekend!!!!!!
- Boarderken
- MG-R Freak
Dat is echt wel kloterij, zulke stomme voorvallen die door nog dommere chauffeurs worden veroorzaakt
Ik hoop maar dat de verzekering hierover niet lastig zal doen.
Maar als ik het zo lees kon 'ie dus evengoed ook in je flank geknald zijn
Dan moet je mss maar ergens ook blij zijn dat hij "maar" je neus geramd heeft
Ik weet het, klinkt raar, maar voor't zelfde geld had jij er ook iets aan overgehouden
Succes met de afhandeling

Ik hoop maar dat de verzekering hierover niet lastig zal doen.
Maar als ik het zo lees kon 'ie dus evengoed ook in je flank geknald zijn

Succes met de afhandeling

02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
ja idd een geluk da ik nog maar net vertrok of het kon een pak erger geweest zijn. Zeker omdat er een vriendin bij me in de auto zat die zwanger is. Gelukkig was het nu maar een kleine botsing zonder erg. Hij heeft me net op een slecht punt geraakt vrees ik. Iets verder naar voor of naar achter en de schade had helemaal zo groot niet geweest.
Maar ja da gebeurd nu eenmaal zeker?
Nog een geluk bij een ongeluk. Khad schade van een vogel die tegen mijn voorbumper was gevlogen. Zal nu ineens ook gemaakt zijn é:)
Altijd het positieve blijven zien vind ik;)
Maar ja da gebeurd nu eenmaal zeker?
Nog een geluk bij een ongeluk. Khad schade van een vogel die tegen mijn voorbumper was gevlogen. Zal nu ineens ook gemaakt zijn é:)
Altijd het positieve blijven zien vind ik;)
ja het zal wel moeten. Ik moet 2 keer per week naar het ziekenhuis en kan mijn auto dus niet missen. En een auto huren moet ik ook niet doen want das onbetaalbaar. Dus de verzekering gaat kunnen zien da ze voor een oplossing zorgen want anders zit ik dik in de shit. Het zijn redelijk wat stukken die moeten besteld worden dus het is te hopen da ze er op een week zijn.
Miljaar, juist telefoon gekregen van de verzekering. Omdat ik enkel getuigen heb die in mijn auto zaten en niemand anders wordt de zaak zoiezo in mijn nadeel beslecht.
Weeral bijna 400 euro dak kwijt ben omda er nen dwaze kloot dom doet. Das nu al de tweede keer dak zoiets tegenkom!
Nog een geluk dak omnium heb, of twas nog veel meer geweest. Nu ist enkel de franchise dak moet betalen.
pffffff,
van zo een dingen zou ne mens zijn auto verkopen.
1 ding is zeker, als ik hem ooit eens tegenkom met mijn camion zal em ook duwke vasthebben. den eikel
out!
Weeral bijna 400 euro dak kwijt ben omda er nen dwaze kloot dom doet. Das nu al de tweede keer dak zoiets tegenkom!
Nog een geluk dak omnium heb, of twas nog veel meer geweest. Nu ist enkel de franchise dak moet betalen.
pffffff,
1 ding is zeker, als ik hem ooit eens tegenkom met mijn camion zal em ook duwke vasthebben. den eikel
out!
Leuke taal hoor dat belgischdjhavac schreef:Miljaar, juist telefoon gekregen van de verzekering. Omdat ik enkel getuigen heb die in mijn auto zaten en niemand anders wordt de zaak zoiezo in mijn nadeel beslecht.
pffffff,
out!

Succes verder met de afhandeling.
- Boarderken
- MG-R Freak
Gadver, geen getuigen
Das idd heel erg kut
Ligt die Colruyt dan in zo'n klein straatje dat er niemand passeert?
hier in Lochristi heb je direct een 10-tal getuigen als je zoiets tegenkomt. Colruyt ligt aan de N70
Maar 't is echt stom dat de verzekering nu alles in je schoenen schuift.
Als die andere lul nu zo eens eerlijk zou zijn om toe te geven dat hij verkeerde intenties gaf

Ligt die Colruyt dan in zo'n klein straatje dat er niemand passeert?

hier in Lochristi heb je direct een 10-tal getuigen als je zoiets tegenkomt. Colruyt ligt aan de N70

Maar 't is echt stom dat de verzekering nu alles in je schoenen schuift.
Als die andere lul nu zo eens eerlijk zou zijn om toe te geven dat hij verkeerde intenties gaf

02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
ja zo smerig zijn ze wel natuurlijk. En nee de colruyt ligt hier juist aan een groot plein. Maar twas rond acht uur de vrijdagavond. En juist op dieje moment was da hier echt super kalm. Geen kat te zien. En dan moet ik natuurlijk weer juist een accident doen.
ben eens benieuwd hoelang het zal duren om alle stukken hier te krijgen. En of ze nog overal gaan aan geraken. Anders zit ik met serieus probleemke!
ben eens benieuwd hoelang het zal duren om alle stukken hier te krijgen. En of ze nog overal gaan aan geraken. Anders zit ik met serieus probleemke!